کدخبر: ۳۲۲۲۷
تاریخ خبر:

زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت

با تأخیر و بلاتکلیفی ناشی از بدقولی تعدادی از شرکت‌ها، واریز مرحله سوم سود سهام عدالت همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت

سایت خبری پنجره؛ با تأخیر و بلاتکلیفی ناشی از بدقولی تعدادی از شرکت‌ها، واریز مرحله سوم سود سهام عدالت همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. این مسئله باعث نگرانی سهامداران شده که خواهان احقاق حق خود هستند، در حالی که مسئولان بورسی بدون اعلام زمان دقیق، تنها به هشدارهای مختلف اکتفا کرده‌اند تا سهامداران را از خطرات کلاهبرداری محافظت کنند.

واریز سود سهام عدالت برای اولین بار به سه مرحله تقسیم شده است. مرحله اول در آذرماه سال گذشته و مرحله دوم در روزهای پایانی اسفندماه واریز شد، اما سرنوشت مرحله سوم هنوز مشخص نیست. مسئولان بورسی اعلام کرده‌اند که تأخیر در واریز سود به دلیل بدقولی چند شرکت است که هنوز حتی سرمایه خود را افزایش نداده‌اند. این شرایط زمینه‌ساز فعالیت سودجویان شده و سهامداران باید هوشیار باشند.

مهدی حاجی‌وند، دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت، تأکید کرده است که سهامداران باید اخبار مربوط به سهام عدالت را تنها از مراجع و خبرگزاری‌های رسمی دنبال کنند و از کلیک بر روی لینک‌های ناشناس خودداری کنند. او افزود که سود سهام عدالت به شماره شبای بانکی ثبت شده در سامانه سجام واریز خواهد شد و نیازی به ثبت‌نام در هیچ سایتی نیست. سازمان بورس نیز زمان واریز مرحله سوم سود را به‌طور رسمی اعلام خواهد کرد.

ولی‌ا... جعفری، مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار، نیز اظهار داشت که به محض وصول باقی‌مانده سود سهام عدالت از عملکرد مالی ۱۴۰۱ شرکت‌ها، این سود بر اساس مصوبه شورای عالی بورس واریز خواهد شد، اما تاکنون زمان دقیق وصول این سود مشخص نشده است.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی