کدخبر: ۳۲۲۸۱
تاریخ خبر:

ورود دوباره برند محبوب MG به بازار خودروی ایران

برند چینی-انگلیسی MG با عرضه دو خودروی MG 5 و MG GT به بازار خودروی ایران بازگشته است. این بازگشت نشان از تلاش دوباره این برند برای جذب مشتریان ایرانی دارد.

ورود دوباره برند محبوب MG به بازار خودروی ایران

بازگشت برند MG به ایران

برند چینی-انگلیسی MG پس از چند سال غیبت، دوباره وارد بازار خودروی ایران شده است. در آخرین دور از عرضه محصولات برندهای جهانی، MG یکی از ۱۵ برندی است که محصولات خود را در سامانه یکپارچه فروش عرضه کرده است. این برند که پیش از این نیز در بازار ایران حضور داشت، با دو محصول جدید MG 5 و MG GT بازگشته است.

قیمت و شرایط فروش

مدیران صمت در این طرح فروش، دو خودروی MG 5 و MG GT را در کنار سایر محصولات برندهای جهانی در دسترس متقاضیان قرار داده‌اند. قیمت علی‌الحساب MG 5 در مبادی ورودی کشور حدود یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان و قیمت MG GT نیز نزدیک به یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعلام شده است. البته این قیمت‌ها علی‌الحساب بوده و قیمت نهایی پس از اضافه شدن هزینه‌هایی مانند عوارض، مالیات و شماره‌گذاری مشخص خواهد شد.

سابقه حضور MG در ایران

برند MG پیش از این نیز در بازار ایران حاضر بود و با ارائه سبد متنوعی از محصولات خود، سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص داده بود. مدل‌های مختلف این برند از سدان تا کراس‌اوور مانند MG 550، MG 350، MG 3، MG 6، MG 360 و MG GS در دسترس مشتریان ایرانی قرار داشت. اما بازگشت تحریم‌ها سبب شد تا حضور این برند در بازار ایران متوقف شود.

آینده حضور MG در ایران

با بازگشت MG به بازار خودرو از طریق سامانه یکپارچه فروش، این برند بار دیگر شانس خود را برای حضور در بازار خودروی ایران آزمایش می‌کند. هرچند نتایج آخرین طرح فروش خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه هنوز اعلام نشده، اما پیش‌بینی می‌شود که متقاضیان ایرانی استقبال خوبی از مدل‌های جدید MG 5 و MG GT داشته باشند.

 

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی