کدخبر: ۳۲۳۸۹
تاریخ خبر:

زنی به دنبال هویت گمشده خود پس از ۳۱ سال؛ آیا او را می‌شناسید؟

حدیث، زن جوان ۳۱ ساله‌ای که در نوجوانی فهمید با خانواده فعلی خود نسبتی ندارد، اکنون به دنبال هویت گمشده خود می‌گردد. او سال‌هاست که در جستجوی خانواده واقعی خود است و امیدوار است روزی به آن‌ها برسد.

زنی به دنبال هویت گمشده خود پس از ۳۱ سال؛ آیا او را می‌شناسید؟

کشف حقیقت در نوجوانی

حدیث اهل یکی از شهرستان‌های نزدیک بروجرد است. او مادر است و در نوجوانی متوجه شد که فرزند واقعی خانواده‌ای که او را بزرگ کرده‌اند، نیست. ابتدا به او گفته شد که فرزند دختر خاله‌اش است و خانواده‌اش او را به سرپرستی گرفته‌اند. اما در سن ۲۷ سالگی فهمید که این داستان نیز حقیقت ندارد و با خانواده فعلی خود هیچ نسبتی ندارد.

حدیث

روایت حدیث از سرگذشتش

حدیث با محبت از مادر خوانده‌اش صحبت می‌کند و می‌گوید: "مادرم همسر دوم پدرخوانده‌ام بود و باردار نمی‌شد. پدرم از ازدواج اول خود دو فرزند داشت و بعد از فوت همسرش با مادر خوانده‌ام ازدواج کرد."

حدیث تنها یک کارت واکسن به تاریخ ۱۴ مهر ۱۳۷۲ دارد که نشان می‌دهد در بیمارستان فاطمیه همدان به دنیا آمده است. او می‌گوید: "من از مادری ترک‌زبان و کوتاه‌قامت و پدری بلندقد با چشمان رنگی که راننده ماشین سنگین بوده است، متولد شدم. آن‌ها با وجود وضعیت مالی خوبی که داشتند، من را نمی‌خواستند."

تلاش برای یافتن خانواده واقعی

حدیث به آدرسی که از بیمارستان فاطمیه همدان دارد، چندین بار مراجعه کرده اما هیچ نشانی پیدا نکرده است. او از دختر خاله‌اش شنیده که مادری که در تخت کناری او در بیمارستان بستری بوده، نمی‌خواسته فرزندش را به برادرش که که بچه‌دار نمی‌شد بدهد و از اطرافیان خواسته بود که کسی دیگر را برای سرپرستی فرزندش پیدا کنند.

تماس برای اطلاعات بیشتر

حدیث با بغض می‌گوید: "من فقط خانواده واقعی‌ام را می‌خواهم که با آن‌ها معاشرت کنم و از تنهایی در بیایم." کسانی که از سرگذشت حدیث اطلاع دارند، می‌توانند با شماره 23051456-021 تماس بگیرند. برای کمک به این خانم جوان، لینک خبر را برای دوستان خود ارسال کنید.

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی