کدخبر: ۱۰۴۱۴
تاریخ خبر:

راز زن گمشده پس از یکسال برملا شد؛ قتل بخاطر مهریه ۱۰۰۰ سکه‌ای!

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت از اعتراف مرد میانسالی به قتل همسرش بعد از گذشت یک سال خبر داد.

راز زن گمشده پس از یکسال برملا شد؛ قتل بخاطر مهریه ۱۰۰۰ سکه‌ای!

 سرهنگ مرتضی نثاری در توضیح این خبر بیان داشت: دی ماه سال گذشته مردی ۵۱ ساله، به پلیس آگاهی تهران، مراجعه و اظهار کرد: چند ماهی است که همسرم ۴۱ ساله از منزل خارج و تا کنون به منزل بازنگشته است. با اعلام فقدانی از سوی شاکی،  پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و تیمی از کارآگاهان بررسی موضوع را بر عهده گرفتند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: این مرد وقتی در حضور کارآگاهان قرار گرفت در خصوص علت ترک منزل همسرش توضیح داد: با همسرم اختلاف خانوادگی داشته و تصمیم به طلاق و جدایی داشتیم. تا کنون فکر می‌کردم به همین علت از منزل بیرون رفته است ولیکن با گذشت مدتی از ترک منزل وی، اطلاعی از همسرم ندارم و هر چه وی را جستجو کرده‌ام به نتیجه نرسیده‌ام.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه شاکی بعد از گذشت ۶ ماه از مفقودی همسرش به پلیس آگاهی تهران مراجعه کرده بود ادامه داد: شاکی به عنوان اولین مظنون تحت تحقیقات کارآگاهان قرار گرفت و با تحقیقات پلیسی  از سوی کارآگاهان و ضد و نقیض‌گویی شاکی، کارآگاهان پرده از راز فقدانی همسر شاکی برداشتند.

این مقام انتظامی ادامه داد: شاکی که با ادله کارآگاهان مواجه شده بود چاره ای جز به اعتراف نداشت و بدین ترتیب به قتل همسرش اعتراف کرد.

سرهنگ نثاری ابراز داشت: متهم در اعترافاتش گفت: روز حادثه  ساعت ۳ عصر از محل کارم که یک مغازه مکانیکی بود به خانه رفتم و متوجه شدم که همسرم در خانه نیست و پاسخگوی تماس‌های تلفنی من نبود. پس از گذشت چند ساعت، زمانی که همسرم به منزل آمد، محل حضور و عدم پاسخگویی به تلفن را از وی سوال کردم که همسرم شروع به سر و صدا می‌کند و تصمیم نهایی خود را برای طلاق اعلام کرد.

 متهم در ادامه اعترافاتش گفت: همین رفتار همسرم منشاء درگیری و ضرب و جرح بین من و وی می‌شود و در این درگیری سر همسرم به تخت برخورد می‌کند و در فرصتی همسرم را با استفاده از پتو به قتل می‌رسانم و جسد وی را با استفاده از پتو به داخل خودروام انتقال دادم و پس از انتقال به باغی در خارج از شهر، جسد وی را به داخل چاهی انداختم و روی جسد را با خاک پوشاندم.

 در ادامه تحقیقات پلیسی،  کارآگاهان پس از هماهنگی‌های قضائی با همکاری متهم موفق شدند جسد فقدانی را از داخل چاه کشف و به پزشکی قانونی برای سیر مراحل قانونی انتقال دهند.

 متهم در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان به اختلاف شدید بین خود و همسرش اعتراف کرد و گفت: مدت‌ها بود که کلیه اموالم را به ازای بذل مهریه به نام همسرم منتقل کرده بودم،  ولی همسرم با دریافت اموالم، حاضر به بذل مهریه که به تعداد ۱۰۰۰ سکه بود، نبود و همین موضوع باعث درگیری شدید و در نهایت قتل همسرم انجامیده است.

 با اعتراف متهم به قتل همسرش و با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار دارد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی