کدخبر: ۳۱۷۵۸
تاریخ خبر:

پدر خانواده ۳ فرزندش را در آتش سوزاند و به کما رفت!

شب هولناکی در لالور پارک: در یک اتفاق ناگوار و تکان‌دهنده، پدر 28 ساله خانواده در اقدامی هولناک، خانه خود را به آتش کشید و 3 فرزند خردسالش را به کام مرگ فرستاد. این حادثه دلخراش که در بامداد روز یکشنبه رخ داد، لرزه‌ای بر اندام اهالی لالور پارک در غرب سیدنی انداخت.

پدر خانواده ۳ فرزندش را در آتش سوزاند و به کما رفت!

سایت خبری پنجره؛ حوالی ساعت 1 بامداد، ناگهان شعله‌های آتش از خانه‌ای در لالور پارک زبانه کشید و دود غلیظی آسمان منطقه را فرا گرفت. بلافاصله با اطلاع‌رسانی به پلیس و آتش‌نشانی، ماموران راهی محل حادثه شدند. آتش‌نشانان با مشاهده حجم بالای آتش و گرفتار شدن ساکنان در میان شعله‌ها، تلاش خود را برای مهار آتش و نجات جان افراد آغاز کردند. اما در این میان، اقدامی عجیب و غیرمنتظره از سوی پدر خانواده رخ داد. او که به شدت دچار استنشاق دود شده بود، مانع ورود آتش‌نشانان به خانه برای نجات جان فرزندانش شد.

نجات مادر و برخی از فرزندان: با وجود تلاش ماموران برای متقاعد کردن پدر خانواده و نجات جان فرزندان، او به هوش نرسید و به دلیل استنشاق دود از حال رفت. در این میان، آتش‌نشانان با شجاعت تمام و در شرایطی سخت و نفس‌گیر، موفق به نجات مادر خانواده و 4 نفر از فرزندانشان از میان شعله‌های آتش شدند. اما متاسفانه 2 پسربچه 2 و 4 ساله که در شرایط وخیمی به سر می‌بردند، جان خود را از دست دادند.

فوت نوزاد 10 ماهه: در حالی که امیدها برای نجات جان نوزاد 10 ماهه این خانواده وجود داشت، اما این نوزاد نیز به دلیل دودگرفتگی و سوختگی جان خود را از دست داد تا شمار قربانیان این حادثه دلخراش به 3 نفر برسد.

تحقیقات در حال انجام: در حال حاضر پدر خانواده به دلیل استنشاق دود در بیمارستان بستری و در حالت کما است. تحقیقات پلیس برای بررسی چگونگی و انگیزه این فاجعه هولناک ادامه دارد. بر اساس شواهد اولیه، پدر خانواده عامل این آتش‌سوزی شناخته شده و هنوز انگیزه او از این اقدام جنایتکارانه مشخص نیست.

این حادثه غم‌انگیز بار دیگر زنگ خطر را به صدا درآورده و ضرورت توجه به سلامت روان افراد و همچنین آموزش‌های ایمنی در برابر حوادث را به وضوح نشان می‌دهد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی