کدخبر: ۳۱۷۹۶
تاریخ خبر:

چه کسی فرهاد را در بشکه اسید سوزاند؟! راز جنایت هولناک فاش شد

جستجوی 4 ماهه برای یافتن قاتل پسر جوانی که جسدش در یک بشکه اسید پیدا شده بود، سرانجام با اعتراف قاتل به پایان رسید. در این پرونده هولناک، زنی که با مقتول رابطه داشته و دوست پسرش به جرم قتل دستگیر شده‌اند.

چه کسی فرهاد را در بشکه اسید سوزاند؟! راز جنایت هولناک فاش شد

سایت خبری پنجره؛ همه چیز از 28 اسفند سال گذشته آغاز شد، زمانی که پسر 24 ساله‌ای به نام فرهاد ناپدید شد. با گذشت 24 ساعت، خانواده فرهاد که از او بی‌خبر بودند، به پلیس مراجعه و مفقودی او را گزارش کردند.

سرنخ‌های هولناک

تحقیقات پلیس با دستور بازپرس غلامحسین صادق‌زاده آغاز شد. بررسی‌ها نشان داد که در این مدت، زن و مردی با کارت بانکی فرهاد 4 میلیون تومان خرید کرده‌اند که یکی از این خریدها یک بشکه آبی رنگ پلاستیکی، 220 لیتر اسید و دستکش بوده است.

کشف جسد در بشکه اسید

اولین روز فروردین امسال، جسد پسر جوانی داخل بشکه‌ای در زمین‌های کشاورزی کشف شد. با بررسی‌های بیشتر مشخص شد که این جسد متعلق به فرهاد، پسر ناپدید شده است.

دستگیری زن و مرد جوان

با جمع‌آوری مدارک و شواهد، هویت زن و مرد جوان که با کارت بانکی فرهاد خرید کرده بودند، شناسایی شد و هر دوی آنها بازداشت شدند.

اعتراف قاتل

مرد جوان در ابتدا منکر هرگونه جرمی شد، اما با توجه به مدارک و شواهد موجود، بازجویی‌ها ادامه یافت تا اینکه در نهایت لب به اعتراف گشود.

شرح جنایت

قاتل در اعترافات خود گفت: "روز حادثه به خانه فرهاد رفته بودم. شوخی شوخی با هم دعوایمان شد. او به من حمله کرد و یقه پیراهنم را گرفت و می‌خواست مرا خفه کند. من هم در دفاع از خود با مشت و لگد سعی می‌کردم که فرهاد را از خودم جدا کنم. خیلی عصبانی بودم و او را کتک زدم. بعد از آن، آنجا را ترک کردم."

"فردای آن روز با کلیدی که از قبل فرهاد به من داده بود به خانه‌اش رفتم که ناگهان جسدش را داخل حمام پیدا کردم. بلافاصله از خانه خارج شدم و با دوست‌دختر خود به یک مغازه رفتیم و با کارت خود مقتول یک بشکه و مقداری اسید تهیه کردیم. به خانه برگشتم و جسد را با اسید سوزاندم و داخل بشکه گذاشتم. بعد بشکه را داخل خودروی دوستم قرار دادم."

"یک روز بشکه داخل انباری خانه بود. بعد با دوستم تماس گرفتم و از او خواستم مرا به اطراف لواسانات ببرد. بشکه را داخل خودروی پدرم قرار دادیم و در مسیر دوستم متوجه جسد شد. او گفت با من همکاری نمی‌کند. بالاخره او را راضی کردم و زمانی که بشکه را از ماشین خارج کردیم، فندک را به سمت جنازه پرتاب کرد و باعث آتش زدن او شد."

ادامه تحقیقات

با توجه به اعترافات قاتل، تحقیقات برای مشخص شدن زوایای پنهان این جنایت هولناک در شعبه هفتم دادسرای امور جنایی پایتخت همچنان ادامه دارد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی