کدخبر: ۳۱۸۰۶
تاریخ خبر:

زن جوان زیر شکنجه شوهرش با ضربات شلنگ جان داد!

زن 32 ساله ای در اقدامی هولناک توسط همسرش با ضربات شیلنگ آب به کام مرگ کشانده شد. قاتل پس از 12 روز فرار خود را تسلیم پلیس کرد.

زن جوان زیر شکنجه شوهرش با ضربات شلنگ جان داد!

سایت خبری پنجره؛ ساعت 8 شب سه شنبه 4 آذر 94، ماموران کلانتری 116 مولوی با خبر مرگ دلخراش زنی در خیابان پرده‌فروشان روبرو شدند. با حضور مأموران در محل جنایت، صحنه‌ای هولناک از جنایتی وحشتناک آشکار شد.

زن جوان که دست و پاهایش با طناب بسته شده بود، آثار ضربات متعدد شیلنگ آب بر بدنش مشهود بود.

با حضور بازپرس منافی‌آذر و تیم کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی، تحقیقات برای کشف راز این جنایت آغاز شد. بررسی‌ها نشان داد که قربانی بر اثر ضربات شدید شیلنگ به سر و بدن، جان خود را از دست داده است.

در ادامه تحقیقات، برادر شوهر مقتول که در محل جنایت حضور داشت مورد بازجویی قرار گرفت. وی در اعترافات خود گفت که برادرش با همسرش تماس گرفته و مدعی شده که برای تنبیه، او را با شیلنگ زده است، اما ناگهان او بیهوش شده و برادرش از او خواسته که کمک کند.

با توجه به اظهارات برادر شوهر و آثار کبودی و جراحت روی بدن قربانی، ظن‌ها به سمت همسر مقتول متوجه شد. اما او در ابتدا منکر هرگونه جرمی شد و گفت که پس از مشاهده بیهوشی همسرش، با اورژانس تماس گرفته و به همراه برادرشوهرش به محل حادثه رفته است.

تیم پزشکی قانونی نیز با معاینه جسد، علت مرگ را ضربات شدید شیلنگ آب اعلام کرد.

با ادامه تحقیقات و ردیابی‌های پلیسی، قاتل که از محل جنایت متواری شده بود، در نهایت 11 روز بعد در 15 آذر 94 خود را به پلیس آگاهی تسلیم کرد.

او در اعترافات خود انگیزه قتل را رابطه پنهانی همسرش با یکی از مغازه‌داران محل عنوان کرد و گفت که پس از کشف این رابطه، بارها همسرش را نصیحت کرده اما او بی‌توجهی کرده است.

قاتل در روز حادثه، پس از فرستادن فرزندانشان به خانه یکی از آشنایان، همسرش را مورد ضرب و شتم قرار داده و با شیلنگ او را به قتل می‌رساند.

او در ادامه گفت که قصد کشتن همسرش را نداشته و پس از مشاهده بیهوشی او، از برادرشوهرش کمک خواسته و از محل جنایت متواری شده است.

قاتل در نهایت پس از 12 روز فرار و عذاب وجدان، خود را تسلیم پلیس می‌کند.

این خبر هولناک بار دیگر لزوم توجه به خشونت خانگی و حل و فصل اختلافات خانوادگی از طریق گفتگو و راهکارهای مسالمت آمیز را نشان می‌دهد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی