کدخبر: ۳۱۸۹۸
تاریخ خبر:

درخواست کمک برای یافتن امیرحمزه، کودک گمشده نیکشهری

یک هفته از مفقود شدن امیرحمزه، کودک ۹ ساله اهل نیکشهر، می‌گذرد. در شرایطی که جست‌وجوها برای یافتن او به نتیجه‌ای نرسیده، خانواده‌اش از مردم درخواست کمک کرده‌اند تا شاید بتوانند این کودک را پیدا کنند.

درخواست کمک برای یافتن امیرحمزه، کودک گمشده نیکشهری

ماجرای مفقود شدن امیرحمزه

امیرحمزه فولادی، کودک ۹ ساله ساکن روستای کهیری نیکشهر، استان سیستان و بلوچستان، یک هفته پیش در راه بازگشت از مدرسه ناپدید شد. او همراه یکی از دوستانش از روستای توک متسنگ به سمت روستای کهیری حرکت می‌کرد. در میانه راه، امیرحمزه خسته شده و برای استراحت توقف کرد، اما دوستش به راه خود ادامه داد و بدون امیرحمزه به روستا بازگشت. پس از آنکه امیرحمزه به خانه برنگشت، خانواده‌اش همه جا را برای پیدا کردن او جست‌وجو کردند، اما تلاش‌ها بی‌نتیجه ماند.

تلاش‌ها برای یافتن امیرحمزه

نیروهای مردمی و امدادگران هلال احمر به جست‌وجوی این کودک در منطقه پرداختند. جست‌وجوها در شرایطی ادامه دارد که گرمای کم‌سابقه‌ای منطقه را فرا گرفته و دما در نیکشهر و مناطق اطراف آن حدود ۵۰ درجه است.

مشارکت نیروهای امدادی و محلی

سید اکبر علوی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نیکشهر، از ادامه جست‌وجوها خبر داد و گفت: «علاوه بر تیم‌های جست‌وجوی هلال احمر شهرستان‌های نیکشهر و سرباز، دو گروه داوطلب پهپادی و ده‌ها تیم محلی در حال جست‌وجو هستند. با وجود گرمای هوا و صعب‌العبور بودن منطقه، تلاش‌ها برای یافتن این کودک همچنان با دل و جان ادامه دارد.» بیش از یک‌صد نفر از نیروهای امدادی و مردم محلی در این جست‌وجوها مشارکت دارند.

درخواست کمک از مردم

خانواده امیرحمزه از مردم درخواست کرده‌اند که در صورت داشتن هر گونه اطلاعاتی که به یافتن او کمک کند، با نیروهای امدادی و محلی همکاری کنند. این همکاری می‌تواند در شرایط دشوار کنونی، راهگشای جست‌وجوها و بازگرداندن امیرحمزه به خانواده‌اش باشد.

به امید اینکه این تلاش‌ها هرچه زودتر به نتیجه برسد و امیرحمزه به آغوش خانواده بازگردد.

 

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی