کدخبر: ۳۲۱۹۷
تاریخ خبر:

خشم و جنایت در خانه: مرد تهرانی گلوی همسرش را برید!

مردی در تهران که در اوج یک درگیری خانوادگی، گلوی همسرش را بریده بود، در دادگاه کیفری استان تهران به مجازات رسید.

خشم و جنایت در خانه: مرد تهرانی گلوی همسرش را برید!

سایت خبری پنجره؛ مردی در تهران که در اوج یک درگیری خانوادگی، گلوی همسرش را بریده بود، در دادگاه کیفری استان تهران به مجازات رسید.

این جنایت هولناک زمانی رقم خورد که متهم با گزارش به پلیس، خبر از قتل همسرش داد. ماموران با حضور در محل، با جسد بی‌جان زن جوان روبرو شدند و متهم نیز بازداشت شد.

در جریان تحقیقات، متهم به قتل همسرش اعتراف کرد و مدعی شد که به دلیل درگیری‌های خانوادگی دست به این اقدام زده است.

با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست، پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد.

در جلسه دادگاه، ابتدا فرزندان مقتول که به شدت داغدار بودند، درخواست قصاص پدر را مطرح کردند.

دختر مقتول در حالی که اشک می‌ریخت، گفت: "حاضر به گذشت نیستم و فقط قصاص می‌خواهم."

سپس متهم در جایگاه قرار گرفت و با بیان پشیمانی از قتل همسرش، گفت: "من و همسرم از همان سال‌های اول ازدواج با هم اختلاف داشتیم. او همیشه غر می‌زد و همین موضوع باعث درگیری بین ما می‌شد. من از زندگی با این زن خسته شده بودم، اما این وضعیت را تحمل می‌کردم."

وی در ادامه شرح جنایت گفت: "آخرین بار در غیاب فرزندان‌مان با هم درگیر شدیم و همسرم شروع به غر زدن کرد. من که از شنیدن حرف‌های او خسته شده بودم، خانه را ترک کردم و بیرون رفتم. اما وقتی بازگشتم، بار دیگر همسرم شروع به دعوا کرد. من دهانش را گرفتم تا ساکت شود. او تقلا می‌کرد و می‌خواست فریاد بزند. به همین خاطر در یک لحظه کنترل اعصابم را از دست دادم و چاقویی را که در دست داشتم زیر گلویش کشیدم."

متهم در ادامه با بیان جزئیات بیشتر از جنایت، افزود: "وقتی گلوی همسرم بریده شد و خون روی زمین ریخت، ترسیدم و او را رها کردم. چند دقیقه‌ای بالای سر جسد همسرم نشستم و سپس با پلیس و فرزندانم تماس گرفتم و حقیقت را گفتم. قصد کشتن همسرم را نداشتم و در یک لحظه کنترل اعصابم را از دست دادم."

دادگاه پس از شنیدن اظهارات متهم، وکیل او و فرزندان مقتول، وارد شور شد و حکم خود را صادر خواهد کرد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی