کدخبر: ۲۷۰۷۶
تاریخ خبر:

فال روزانه ۱ خردادماه

فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.

فال روزانه ۱ خردادماه

فال روزانه فروردین 

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین فروردین ماه می گوید : چرا این روزها در مورد وظایف خود سهل‌انگاری می‌کنی؟ درست است که گرفتاری‌های متعددی داری اما این دلیل نمی‌شود به کسانی که دوستشان داری و یا آنها تو را دوست دارند، بی‌توجه باشی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت کم (پیاده روی، باغبانی، کار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حرکات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : اوضاع مالی تو خوب است پس زیاده‌خواهی و طمع نکن. خیلی‌ها آرزو دارند جای تو باشند پس شکرگزار باش.

فال روزانه اردیبهشت

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین اردیبهشت ماه می گوید : نسبت به زندگی باید خوشبین و امیدوار بود. باید به این نکته ایمان داشت که می‌توان به اهدافی متعال رسید هر چند این آرزو راهی دشوار و خطرناک را پیش پای تو بگذارد. مطمئن باش که موفق خواهی شد.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : اخبار خوشحال کننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض کن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : به زودی در امور مالی یا تجاری به پیشرفت خواهی رسید و این موفقیت تو را به رفاه اقتصادی می‌رساند.

فال روزانه خرداد 

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین خرداد ماه می گوید : رفته رفته اوضاع بهتر خواهد شد. هیچ چیز یکباره و ناگهانی اتفاق نمی‌افتد و باید مراحلی را طی کند که شاید از نظر تو پنهان باشد. این موضوع هم باید مراحل خود را طی کند بنابراین نباید عجله کنی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : تنش و استرس باعث می‌شود نه تنها روحت آزرده شود بلکه سلامتی جسمت نیز به خطر بیفتد چون قدرت روح از جسم بیشتر است. باید یاد بگیری که به خود روحیه بدهی و با انجام نرمش و پیاده‌روی دوباره به آرامش روحی برسی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : با وجود یک بحران اقتصادی باید با زمینه‌های روحی و روانی آن مقابله کرد. احساسی درونی تو را به یاس و ناامیدی می‌خواند و همه دستاوردهای گذشته تو را زیر سوال می‌برد! این حس طغیانگر را باید مهار کرد.

فال روزانه تیر 

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین تیر ماه می گوید : گذشت و بخشش تو موجب می‌شود که روحیه‌ای آرام و وجدانی آسوده داشته باشی. بگذار او مدیون تو باشند و احساس کند که تو در حق او لطف کرده‌ای.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : امروز اگر آرامش خود را حفظ کنی، به موفقیت خوبی خواهی رسید. در یک کار تجاری سود خوبی بدست می‌آوری و از جایی که فکرش را نمی‌کردی کمک خواهد رسید.

فال روزانه مرداد 

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین مرداد ماه می گوید : تقدیر تو را در معرض آزمایش مهمی قرار داده است. باید از این فرصت استفاده کنی چون دیگر چنین موقعیتی نصیبت نخواهد شد. باید به آینده امیدوار باشی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : پس از یک وقفه نسبتا طولانی دوباره موقعیت اقتصادیت روبراه خواهد شد. در حال حاضر با تجربه و شناخت بهتری می‌توانی به وضعیت مالیت سروسامان بدهی.

فال روزانه شهریور 

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین شهریور ماه می گوید : مسائلی در زندگی عاطفی‌ات پیش می‌آید که پیش‌بینی‌های تو را تا حدودی دچار تغییر می‌کند. باید به خودت اعتماد داشته باشی و به دنبال کسی بگردی که در حد و اندازه تو باشد.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : وقت خود را صرف پیدا کردن راهی برای تغییر و بهبود وضعیت اقتصادیت کن. در این زمینه بهتر است با شخصی که تجربه لازم را دارد مشورت کنی. با تلاش و کوشش می‌توانی به موفقیت‌های مالی زیادی برسی فقط باید هشیار باشی.

فال روزانه مهر

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین مهر ماه می گوید : گذشته را نمی‌توان دوباره زنده کرد. باید خاطره آنها را نگهداشت و با مرور این خاطرات، از آنها درسهای لازم را فراگرفت. گذشته برای بعضی افراد می‌تواند چراغ راه آینده باشد.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : بهتر است به فکر کاری باشی تا بتواند اوضاع اقتصادیت را تکانی بدهد. باید با افراد باتجربه مشورت کنی و اگر فکر یا برنامه‌ای داری به افراد با تجربه و خیرخواه، بگویی. چون وقتی در مورد فکری، نظر دیگران مطرح می‌شود، تمام ابعاد مبهم و تاریک آن روشن می‌شود.

فال روزانه آبان 

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین آبان ماه می گوید : در پی تفاهمی که ایجاد می‌شود روزهای خوشی را تجربه خواهی کرد. در سایه عشق و همدلی، می‌توان زندگی شیرینی را تجربه کرد. این شیرینی را نباید به هیچ قیمتی تلخ کرد.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : به رغم تلاشهایی که می‌کنی، به نظر می‌رسد هیچ تغییر تازه‌ای در وضعیت اقتصادیت ایجاد نشده‌است. تغییرات اساسی و کیفی پس از یک مرحله طولانی رخ خواهد داد. پس باید راهت را ادامه دهی و ثابت قدم باشی.

فال روزانه آذر 

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین آذر ماه می گوید : برای اولین بار در زندگی رابطه‌ای را می‌بینی که گرم و صمیمانه است. صراحت و روراستی اولین قدم در راه ایجاد رابطه‌ای شفاف و صمیمی است.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : در سراسر دنیا افراد موفق می‌دانند، قوی‌ترین سلاح هر انسان لبخند زدن است. دوست داری تو یک آدم موفق باشی؟؟!! از امروز شروع کن.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : با یک برنامه غذایی مناسب سلامتی بدنت را تضمین کن. غذاهای سالم و غذاهای گیاهی بخش مهمی از رژیم غذایی تو خواهد بود.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : به خاطر انجام کاری مورد تشویق و تحسین اطرافیان قرار خواهی گرفت. روسای تو به خاطر انجام این کار با پاداش مالی از تو تقدیر خواهند کرد. بهتر است موفقیت‌های خود را تکمیل کنی.

فال روزانه دی

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین دی ماه می گوید : پیغامی می‌رسد که دوباره احساسات خفته تو را بیدار می‌کند. این موضوع این روزها فکر تو را به خود مشغول کرده. از خیر این قضیه بگذر چون اگر وارد این ماجرا شوی دچار ضرر و زیان می‌شوی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : هدیه‌ای از یک دوست می‌رسد که تو را کاملا خوشحال خواهد کرد. حالا می‌توانی درک کنی که زندگی فقط دنبال یک لقمه نان دویدن نیست.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : نباید با انجام کارهای نسنجیده خود را در معرض بیماری قرار دهی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : در زمینه کار باید تصمیم مهمی بگیری که برای آینده شغلی‌ات تعیین کننده خواهد بود. کسی که از عقل و منطق پیروی می‌کند هرگز پشیمان نمی‌شود.

فال روزانه بهمن 

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین بهمن ماه می گوید : تا زمانی که قلب خود را در خدمت عشق درنیاورده باشی، آزاد و رها هستی. اما وقتی در دام عشقی افتاد دیگر آزاد نیست و همین اسارت برای او بهترین آزادی است.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : از راه دور خبر خوشی به تو می‌رسد. به زودی با شخصی آشنا می‌شوی که نقش مهمی در زندگیت بازی خواهد کرد. به کمک یک دوست به خواسته قدیمی‌ات می‌رسی و از این دوستی فایده زیادی خواهی برد.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : فعالیت‌های سخت روزانه تو را خسته و درمانده کرده. باید کمی به خودت برسی و مراقب سلامتی‌ات باشی. اگر خودت را به طور مستمر تحت فشار شدید قرار دهی، به تنش و اضطراب هر چه بیشتر کمک کردی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : یک کار کوچک که می‌تواند موفقیتی نسبی را فراهم کرده و سود ناچیزی را به وجود آورد بهتر از صدها کار ذهنی و توهم آلود است که هیچ فایده‌ای ندارد و تنها تو را چند روز به خود مشغول می‌کند بی‌آنکه سودی برایت داشته باشد.

فال روزانه اسفند 

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین اسفند ماه می گوید : وقتی کسی توجه تو را به خود جلب کرده باشد، چطور می‌توان رفتار سردی با او داشت؟! به خود اعتماد داشته باش و از آشکار کردن احساسات درونی‌ات نگران نباش.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : یک پیشنهاد غیرمنتظره و تعجب‌آور می‌شنوی و به زودی فکرهای مغشوش و درهم‌ات نظم و ترتیب می‌گیرد و اوضاع و احوال بر وفق مرادت خواهد بود.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : از غذاهای سنگین و چرب به شدت پرهیز کن چون بدن تو حساس است و آماده بیماری. با یک رژیم غذایی سلامتی‌ات را بازمی‌یابی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : فکرها و ایده‌های خوبی داری. مهم است که از این ایده‌ها برای رسیدن به موفقیت مالی و اجتماعی استفاده کنی.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی