خبرهای داغ
کدخبر: ۲۰۵۲۱
تاریخ خبر:

تغییر چهره باورنکردنی بازیگر نقش ساحل در دنیای شیرین دریا بعد از ۲۳ سال!

در ادامه عکس‌های جدید بازیگر نقش ساحل در سریال دنیای شیرین دریا را مشاهده می‌کنید.

تغییر چهره باورنکردنی بازیگر نقش ساحل در دنیای شیرین دریا بعد از ۲۳ سال!

مهسا ملاپور متولد 19 اردیبهشت 1369 در تهران، فارغ التحصیل تکنولوژی (مکانیک) هواپیما در مقطع کارشناسی است، پدرش بازنشسته و مادرش خانه دار است و دو برادر بزرگتر از خود نیز دارد و علاوه بر بازیگری نقاشی رنگ روغن نیز می کند.

دنیای شیرین دریا نام یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی به کارگردانی بهروز بقایی است که در سال ۱۳۷۷ تولید و از برنامهٔ کودک و نوجوان شبکه ۱ سیما پخش گردید. ساحل هم بازی پوپک گلدره در دنیای شیرین دریا بعد از 23 سال تغییرات ظاهری زیادی داشت.

مهسا ملاپور

نحوه ورود به بازیگری در کودکی

آقای شمسایی نور پرداز و کارگردان تلویزیونی دنیای شیرین دریا که با ما رفت و آمد خانوادگی داشت مرا به آقای بقایی معرفی کردند و خود آقای بقایی قسمتی از متن را دادند که بخوانم و بازی کنم.

در آن موقع من ۹ سالم بود و شهرت زیاد برایم معنایی نداشت. اما از اینکه هر کسی من را می دید و می شناخت خوشحال می شدم و برایم جذاب بود و کلّی ذوق میکردم. بله بچگی خوبی داشتم شهرت اصلاً مانع از این نشد که بچگی نکنم.  یادم میاد در آن زمان، هم کلاسی ها و دوستانم از من می خواستند آنها را هم ببرم تا فیلم بازی کنند اما دست من کوتاه بود. می خواهم از همین جا اعلام کنم اگر در آن عالم بچگی از دستم ناراحت شدند من را ببخشند.

مهسا ملاپور

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها