خبرهای داغ
کدخبر: ۳۰۲۲۸
تاریخ خبر:

ساعت پخش سریال هفت ثانیه از شبکه تماشا + خلاصه داستان

سریال جنایی و درام هفت ثانیه محصول سال 2018 کشور امریکاست که از شبکه تماشا پخش می‌شود. برای اطلاع از ساعت پخش سریال هفت ثانیه با ما همراه شوید.

ساعت پخش سریال هفت ثانیه از شبکه تماشا + خلاصه داستان

سریال هفت ثانیه (Seven Seconds) به کارگردانی مشترک اد بیانچی، جان آمیل، دنیل آتیاس و جاناتان دمی، براساس فیلم سرگرد اثر یوری بکف ساخته شده است. فصل اول این مجموعه در ۲۳ فوریه ۲۰۱۸ از نتفلیکس پخش شد.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های جنایی و درام هستید، می‌توانید سریال هفت ثانیه را از سه‌شنبه (1403/3/29) هر شب از شبکه تماشا دنبال کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال هفت ثانیه ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

سریال هفت ثانیه

ساعت پخش سریال هفت ثانیه از شبکه تماشا

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه تماشا، زمان پخش سریال هفت ثانیه هر شب ساعت 23:30 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 4:30 بامداد و 15:30 روز بعد که زمان پخش تکرار سریال هفت ثانیه از شبکه تماشا است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

فصل اول سریال هفت ثانیه در سال 2018 میلادی توسط سه کمپانی East 2 West Entertainment و Fox 21 و Netflix تولید شد. فیلمنامه این سریال توسط جان لوپز، اوانجلین اورداز، جی دیوید شانکس، وینا سود، رت روسی، فرانچسکا اسلون، شالیشا فرانسیس و دن نواک به صورت مشترک، به نگارش درآمده است.

مجموعه هفت ثانیه به تهیه‌کنندگی مشترک الکسی آگیف، ماندو آلوارادو، لارنس بندر، کوین کلی براون، جاناتان فیلی، شالیشا فرانسیس، شانا فیشر، هوبر دن نواک، گاوین اوکانر، الکس رزنیک، وینا سود و زائور بولوتایف تولید شده است.

فیلمبرداری سریال هفت ثانیه توسط یارون اورباخ انجام شد. تدوین و ویرایش این مجموعه را جوئل تی پاشبی، فیلیپ فاولر، روزان تانو جی و کاتلین گیبسون بر عهده داشته‌اند.

سریال هفت ثانیه پس از حضور در جشنواره‌های بین‌المللی گوناگون موفق به دریافت 8 جایزه از جمله بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، بهترین نویسندگی و بهترین سریال تلویزیونی شد.

همچنین مجموعه Seven Seconds نامزد دریافت 12 جایزه دیگر نیز شده که از میان آن‌ها می‌توان به نامزدی جایزه بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، بهترین نویسندگی و بهترین سریال تلویزیونی اشاره کرد.

بازیگران سریال هفت ثانیه

کلر هوپ آشیتی در نقش کِی. جِی. هارپر

مایکل ماسلی در نقش جو رینالدی

راسل هرنزبی در نقش آیزایا باتلر

دیوید لیونز در نقش مایک دیانجلو

رجینا کینگ در نقش لتریس باتلر

زکری ماموه در نقش ست باتلر

پاتریک مورنی در نقش منی ویلکاکس

بئو ناپ در نقش پیتر جابلونسکی

نادیا الکساندر در نقش ندین

رائول کاستیلو در نقش فلیکس اوسوریو

میشل وینتیمیلا در نقش ماری جابلونسکی

کوری شامپاین در نقش کادوس پورتر

گرچن مول در نقش سم هنسی

جرمی دیویدسن در نقش جیمز کانلی

آدریانا دمیو در نقش ترس

سریال هفت ثانیه

خلاصه داستان سریال هفت ثانیه

پس از پرداختن به زمان پخش سریال هفت ثانیه از شبکه تماشا سراغ قصه‌ی این مجموعه درام و جنایی می‌رویم که درباره‌ی روزهای سخت و تلخ زندگی یک نوجوان سیاه‌پوست به نام برنتون باتلر و خانوداه‌اش است.

در خلاصه داستان سریال هفت ثانیه آمده است: «یک نوجوان سیاه پوست به نام برنتون باتلر در یک تصادف ناخواسته با یک نیروی سفیدپوست پلیس آمریکا به نام پیتر جابلونسکی مصدوم شده و در بیمارستان بستری می‌شود. پس از این اتفاق ناگوار تنش میان جامعه سیاه‌پوست شهر و پلیس بالا می‌گیرد و زندگی برای برنتون باتلر و خانواده‌اش برای همیشه تغییر می‌کند.»

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال هفت ثانیه نقش‌آفرینی می‌کنند؟

در این سریال کلر هوپ آشیتی، بو نپ، مایکل ماسلی، دیوید لیونز، راسل هرنزبی، رائول کاستیلو، پاتریک مورنی، زاکاری موما، میشل وینتیمیا، رجینا کینگ، نادیا الکساندر، آدریانا دی میو، جرمی دیویدسون و کوری شامپان به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال هفت ثانیه چند قسمت است؟

این مجموعه در 10 قسمت 54 تا 80 دقیقه‌ای به کارگردانی اد بیانچی، جان آمیل، دنیل آتیاس و جاناتان دمی ساخته شده است.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها