کدخبر: ۱۲۶۰۴
تاریخ خبر:

ادامه اختلافات میان نکونام و خطیر؛ چهار بازیکن استقلال در آستانه جدایی

به نظر می‌رسد اختلافات جواد نکونام با علی خطیر ادامه دارد و در این میان ۴ بازیکن استقلال در آستانه جدایی از این باشگاه قراردارند.

ادامه اختلافات میان نکونام و خطیر؛ چهار بازیکن استقلال در آستانه جدایی

استقلال در شرایطی شب گذشته در گرما و شرجی آبادان موفق صنعت نفت را با سه گل شکست دهد که شاید خوشبین‌ترین هواداران استقلال هم انتظار همچنین عملکرد و نتایجی را از بازیکنان تیمشان نداشتند. وضعیت آشفته استقلال در ماه‌های اخیر و مشکلات مالی و عدم جذب بازیکن‌های مورد نظر نکونام استقلال را در وضعیت عجیبی قرارداده است. حتی این نابسامی تا جایی پیش رفته است که گفته می‌شود استقلال فقط برای ۴ مسابقه موفق به جذب اسپانسر شده است و این باشگاه هنوز موفق به توافق با اسپانسر برای فصل نشده است.

در این میان با وجود تکذیب‌های طرفین، به نظر می‌رسد اختلافات خطیر و نکونام کماکان ادامه دارد. خطیر که در زمان حضور پیشینش در استقلال به عنوان معاون استراماچونی را به این باشگاه آورده بود و در تراکتور مسئول نقل و انتقالات بود، ترجیح می‌دهد در استقلال هم نقل و انتقالات کاملا زیر نظر خودش ادامه داشته باشد و در طرف مقابل جواد نکونام به عنوان سرمربی تیم به دنبال گزینه‌های مطلوب خودش است.

یکی از اختلافات رانگلو جانگا مهاجم اهل کشور کوراسائو است. مهاجمی که مدنظر خطیر است و حتی گفته شده به تهران آمده است، اما جواد نکونام او را نمی‌خواهد و دیشب در کنفرانس مطبوعاتی پس از دیدار برابر صنعت نفت گفت که همچنین مهاجمی را نمی‌شناسد. ضمن اینکه با فراخواندن مجدد آرمان رمضانی و حامدی‌فر به استقلال، لیست ۱۹ نفره بازیکنان بزرگسال استقلال دیگر جای خالی‌ای ندارد.

ادامه این اختلافات دامن محمد منتظر را هم گرفته است. کاپیتان تیم امید عراق که باشگاه استقلال از آن به عنوان بهترین بازیکن امیدهای آسیا نام برد مورد نظر نکونام نیست و گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد فسخ قرارداد او زده می‌شود. تا جایی که برخی رسانه‌های عراقی هم از احتمال فسخ قرارداد او با استقلال یا انتقال قرضی او به تیمی دیگر خبر می‌دهند.

اختلافات کادر فنی و مدیریت استقلال سرنوشت سه بازیکن دیگر را نامشخص کرده است. مدیران استقلال که به دلیل عدم داشتن بودجه کافی نتوانستند بازیکن‌های مدنظر نکونام را جذب کنند، برای آنچه که جوانگرایی و ساخت تیمی برای آینده عنوان می‌کنندسه بازیکن زیر ۲۳ سال با نام‌های محمدرضا خالدآبادی، آریا برزگر و سامان تورانیان را نیز جذب کرده‌اند. 

جواد نکونام در تازه‌ترین اقدام خود علیه تصمیمات خلق‌الساعه خطیر، به مدیران باشگاه استقلال اعلام کرده که برخی بازیکن جوان جذب‌شده نیازی ندارد! محمدرضا خالدآبادی، آریا برزگر، سامان تورانیان و البته منتظر محمد ۴ بازیکن زیر ۲۳ سال استقلال هستند که در بازار تابستانه به فهرست آبی‌ها اضافه شدند اما گفته می‌شود که اختلاف به‌وجود آمده میان نکونام و خطیر باعث شده تا سرمربی استقلال قید همکاری با این ۴ بازیکن را بزند و نسبت به حفظ آن‌ها اعلام بی‌نیازی کند!

مدیران باشگاه استقلال در تلاش هستند تا نکونام را از تصمیم ناگهانی خود منصرف کنند اما گفته می‌شود که سرمربی استقلال فعلا نظرش را تغییر نداده است. عدم حضور نام خالدآبادی، تورانیان و برزگر در فهرست آبی‌ها هم به‌واسطه همین تصمیم جنجالی جواد نکونام بوده است تا بیش از پیش اختلافات او با مدیریت باشگاه نمایان شود. در این میان گفته می‌شود که نکونام به حفظ سعید مهری هم تمایل دارد اما مدیران باشگاه حاضر نیستند با رقم موردنظر مهری با او توافق کنند تا در شرایطی روزهای پایانی فعالیت پنجره نقل‌وانتقالاتی از راه برسد که تنش در اردوی استقلالی‌ها موج می‌زند و به نظر می‌رسد تداوم اختلافات خطیر و نکونام می‌تواند به قیمت عدم تقویت استقلال در پنجره تابستانه تمام شود!

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی