کدخبر: ۱۴۹۷۹
تاریخ خبر:

واکنش نکونام به هوادار استقلال پس از تمرین: عیب ندارد

تمرین امروز استقلال برخلاف خبرهای ابتدایی و مطابق آنچه که باشگاه استقلال اعلام کرده بود، بدون حضور تماشاگران برگزار شد و هواداران استقلال پشت درهای کمپ ناصر حجازی ماندند.

واکنش نکونام به هوادار استقلال پس از تمرین: عیب ندارد

روز گذشته از قول برخی از افراد و نزدیکان باشگاه استقلال گفته شده بود که تمرین امروز با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد، اما در ساعات پایانی شب گذشته، کانال رسمی استقلال در خبری اعلا کرد که این تمرین پشت درهای بسته برگزار خواهد شد. اما با این شرایط هم عده‌ای از هواداران استقلال به محل کمپ ناصر حجازی رفتند و درخواست حضور در تمرین را داشتند که موفق نشدند و تا پایان تمرین استقلال پشت درهای بسته کمپ ناصر حجازی ماندند.

هواداران ناراضی استقلال در تمام مدت برگزاری تمرین پشت در کمپ مرحوم حجازی ماندند و منتظر خروج جواد نکونام سرمربی آبی‌ها شدند. هنگام خروج نکونام از کمپ، هواداران حاضر در محل جلوی خودروی او را گرفتند. این هواداران ابتدا با شعار «جواد لالیگایی» به تشویق نکونام پرداختند و سپس چند دقیقه با او به گفت‌وگو پرداختند.

یکی از هواداران که به نمایندگی از سایر افراد صحبت می‌کرد، خطاب به نکونام گفت: «ما تمام‌قد پشت سیاست‌های کاری‌ات هستیم چون آن زمان به فولاد متعهد بودی و به استقلال نیامدی.»

در این هنگام یکی دیگر از هواداران حرف دیگری را قطع کرد و با صدای بلندتر گفت: «خط قرمز ما هواداران شما هستی، هیچ‌کس نمی‌تواند به شما بگوید بالای چشمت ابروست.»

سرمربی استقلال بعد از گوش دادن به حرف‌های تعدادی از هواداران سوار برخودروی خود شد. همزمان با نشستن جواد نکونام پشت فرمان خودروی خود یک هوادار فریاد زد: «آقا جواد، ما می‌دانیم که قرار بود تمرین امروز با حضور تماشاچی باشد اما...»

در این حال و هوا هوادار دیگری با صدای بلند خود حرف او را قطع کرد و فریاد زد: «پشت سیاست‌های کادر فنی هستیم. آقا جواد، بمونی برامون.»

نکته قابل توجه این بود که در تمام این دقایق نکونام فقط صحبت‌های هواداران را شنید و هیچ حرفی بر زبان نیاورد. او وقتی قصد ترک محل را داشت، فقط با بیان عبارت «عیب ندارد»، از پشت فرمان دستی تکان داد و خودرو را به حرکت درآورد و محل را ترک کرد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی