کدخبر: ۳۱۸۲۸
تاریخ خبر:

جنجال‌ها و بلاتکلیفی در استقلال؛ سکوت نکونام و اعتراض هواداران

​دور جدید تمرینات تیم فوتبال استقلال برای فصل آینده در شرایط پیچیده‌ای آغاز شد. از سکوت عجیب جواد نکونام تا غیبت پرتعداد بازیکنان و احتمال جدایی برخی اعضای کادر فنی، همه و همه نشان از وضعیت نابسامان این تیم دارد.

جنجال‌ها و بلاتکلیفی در استقلال؛ سکوت نکونام و اعتراض هواداران

نخستین جلسه تمرینی استقلال پس از پایان فصل بیست و سوم، روز سه‌شنبه ۱۹ تیر برگزار شد. این تمرین با حضور تنها ۹ بازیکن آغاز شد که از این جمع فقط ۵ بازیکن به تمرین پرداختند. بازیکنانی مانند مهرداد محمدی، ابوالفضل جلالی، آرمین سهرابیان و ایمان سلیمی فقط نظاره‌گر تمرین بودند.

شائبه جدایی دستیاران نکونام

علاوه بر غیبت تعدادی از بازیکنان، مهدی هاشمی‌نسب، حمیدرضا رجبی، کیانوش رحمتی و محمد نوازی نیز در این تمرین حضور نداشتند. این غیبت‌ها باعث شده تا شائبه جدایی این دستیاران از کادر فنی استقلال مطرح شود. رحمتی و رجبی نیز جلسه‌ای با فرشید سمیعی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه، برگزار کردند که هنوز نتیجه آن مشخص نیست.

اعتراض هواداران به نقل و انتقالات

هواداران استقلال انتظار داشتند با حضور مالک جدید، تیم بتواند در نقل و انتقالات پیش فصل بازیکنان باکیفیتی را جذب کند. با این حال، استقلال تاکنون تنها با سهرابیان و جلالی تمدید کرده و میلاد زکی‌پور و محمدحسین اسلامی را به خدمت گرفته است. این موضوع باعث اعتراض هواداران شد و تعدادی از آنها در کمپ ناصر حجازی حضور یافتند و از مدیران باشگاه بابت عدم فعالیت در نقل و انتقالات گلایه کردند.

سکوت عجیب جواد نکونام

جواد نکونام که فصل گذشته بارها از فعالیت مدیریتی باشگاه گلایه کرده بود، اکنون سکوت کرده است. این در حالی است که تیم نیاز به آمادگی برای رقابت‌های آسیایی دارد. شاید دلیل سکوت نکونام این باشد که او از ماندن در تیم اطمینان ندارد و به همین دلیل دست به عصا حرکت می‌کند.

مشکلات مالی و مطالبات قبلی

مالکان جدید باشگاه اعلام کرده بودند که مشکلی برای تأمین منابع مالی ندارند، اما عدم پرداخت مطالبات فصل گذشته بازیکنان و عدم تأمین پیش‌پرداخت برای جذب بازیکنان جدید باعث شده استقلال روزهای نگران‌کننده‌ای را در نقل و انتقالات تجربه کند.

تاثیر تغییرات دولت بر مالکان

یکی از مواردی که مانع فعالیت مالکان جدید در فصل نقل و انتقالات شده، احتمال جابجایی مدیران هلدینگ خلیج فارس در دولت جدید است. این مسئله باعث شده مالکان باشگاه دست به عصا حرکت کنند و نتوانند انتظارات هواداران را برآورده کنند.

با این شرایط، هواداران استقلال نگران آینده تیم محبوب‌شان هستند و انتظار دارند که مدیریت باشگاه هرچه سریع‌تر اقداماتی برای بهبود وضعیت فعلی انجام دهد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی