کدخبر: ۳۱۹۱۱
تاریخ خبر:

نبی: دو دوربین برای هر دروازه و دو اسکوربرد جدید برای آزادی خریداری شده است

مهدی محمدنبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال، جزئیاتی را درباره الزامات تجهیز ورزشگاه آزادی ارائه کرد و توضیحاتی درباره بودجه و روند انجام این پروژه ارائه داد.

نبی: دو دوربین برای هر دروازه و دو اسکوربرد جدید برای آزادی خریداری شده است

مهدی محمدنبی در خصوص وضعیت ورزشگاه آزادی و نگرانی‌های مربوط به میزبانی تیم ملی اظهار داشت: "از مسئولین شرکت تجهیز تشکر می‌کنم که با فدراسیون فوتبال همکاری خوبی دارند. تاکنون بالغ بر ۱۲۰۰ میلیارد تومان با پیگیری‌های وزیر ورزش به شرکت تجهیز بابت امور عمرانی ورزشگاه آزادی اختصاص داده شده است و کار به صورت دو شیفت در حال انجام است."

وی افزود: "امروز جلسه‌ای با مسئولین شرکت تجهیز داشتیم. بخشی از مقررات جدیدی که در کارگاه آموزشی مالزی توضیح داده شد، مربوط به استادیوم محل برگزاری است. این مقررات نسبت به گذشته به‌روز شده و نیازمند جلساتی با شرکت تجهیز بودیم."

نایب رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: "مسئول ورزشگاه آزادی هم در جلسه حضور داشت و جلسه‌ای دو ساعته برگزار شد. فردا نیز ساعت 11 صبح بازدید میدانی از استادیوم خواهیم داشت. استادیوم آزادی چالش‌هایی برای میزبانی دارد و طبق ماده 23 آیین‌نامه ورزشگاه که AFC ابلاغ کرده، باید شرایط رسانه‌ها، صندلی‌ها، جایگاه VVIP و VIP و تسهیلات دیگر بهبود یابد."

نبی در ادامه گفت: "برای هر دروازه باید حداقل دو دوربین برای پوشش خط دروازه نصب شود و دو اسکوربرد جدید برای ورزشگاه آزادی خریداری شده است. این اسکوربردها باید بتوانند توضیحات مربوط به تصمیمات VAR را نمایش دهند. همچنین سیستم صوتی ورزشگاه به‌روز خواهد شد."

وی تاکید کرد: "اگر تا زمان ورود بازرسان AFC در اوایل شهریورماه ورزشگاه آزادی به‌روزرسانی نشود، ممکن است با جریمه نقدی ۲۵۰ هزار دلاری، سلب میزبانی و کسر امتیاز مواجه شویم. ما تمامی تلاش خود را برای بهبود شرایط و رفع مشکلات انجام می‌دهیم."

نایب رئیس فدراسیون فوتبال همچنین به زمان شروع مسابقات لیگ برتر اشاره کرد و افزود: "قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر در دوم مرداد انجام می‌شود، جشن برترین‌های لیگ برتر در ۱۷ مرداد برگزار خواهد شد و شروع مسابقات لیگ برتر نیز از ۲۵ مرداد خواهد بود. امیدواریم تیم ملی با برنامه‌ریزی دقیق بتواند به راحتی در مسابقات شرکت کند."

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی