کدخبر: ۳۲۲۵۵
تاریخ خبر:

وضعیت نقل و انتقالات استقلال: ۳ خروجی قطعی، حفظ چند مهره کلیدی و بمب ۶۰ میلیاردی

باشگاه استقلال تهران پس از ناکامی در کسب عنوان قهرمانی در فصل بیست و سوم، به دنبال جبران و تقویت تیم برای فصل آینده است. در این راستا، مدیران باشگاه با تمدید قراردادها و جذب بازیکنان جدید، سعی در آماده‌سازی تیم برای رقابت‌های داخلی و آسیایی دارند.

 وضعیت نقل و انتقالات استقلال: ۳ خروجی قطعی، حفظ چند مهره کلیدی و بمب ۶۰ میلیاردی

استقلال فعالیت خود در نقل و انتقالات تابستانی را با تمدید قرارداد ابوالفضل جلالی در تاریخ ۱۱ تیر آغاز کرد. پس از او، آرمین سهرابیان نیز قرارداد خود را با باشگاه تمدید کرد. 

اولین خرید جدید استقلال محمدحسین اسلامی، هافبک فصل گذشته ذوب آهن بود که در تاریخ ۱۲ تیر رونمایی شد. دومین خرید نیز میلاد زکی‌پور، مدافع اسبق استقلال که فصل گذشته در سپاهان عضویت داشت، بود.

در تاریخ‌های ۲۲ و ۲۳ تیر، قراردادهای روزبه چشمی و مهرداد محمدی تمدید شد تا هواداران استقلال از حضور این دو بازیکن در فصل آینده مطمئن باشند. 

خرید بزرگ استقلال: رامین رضائیان

اوج فعالیت نقل و انتقالاتی استقلال با جذب رامین رضائیان، مدافع وینگر فصل گذشته تیم سپاهان که سابقه چندین فصل حضور در پرسپولیس را داشت، صورت گرفت. استقلال برای جذب رضائیان حدود ۶۰ میلیارد تومان هزینه کرد که ۱۵ میلیارد آن برای دریافت رضایت‌نامه از سپاهان بود.

رامین رضاییان محمد نوازی

خریدهای دیگر و وضعیت مدافعان

در روز چهارشنبه ۲۷ تیر، باشگاه استقلال از عقد قرارداد سه ساله با سامان فلاح، مدافع فصل گذشته تیم گل‌گهر سیرجان خبر داد. این انتقال به احتمال زیاد منجر به جدایی محمدحسین مرادمند از استقلال خواهد شد.

حضور دستیاران نکونام و جذب بازیکنان بوسنیایی

دستیاران فصل گذشته جواد نکونام، شامل محمد نوازی، کیانوش رحمتی و حمیدرضا رجبی، به کار خود در کادر فنی استقلال ادامه خواهند داد. مهدی هاشمی‌نسب نیز پس از گذراندن کلاس‌های مربیگری به تمرینات استقلال اضافه می‌شود.

استقلال همچنین دو بازیکن بوسنیایی به نام‌های «آلمدین زیلیکیچ» و «ودران کیوسفسکی» را بدون تأیید نکونام جذب کرده است. این بازیکنان تنها در صورت رضایت نکونام در تیم باقی خواهند ماند و در غیر این صورت باشگاه مجبور به فسخ قرارداد یا قرض دادن آنها به تیم‌های دیگر خواهد بود.

جدایی قطعی سه بازیکن

جدایی صالح حردانی، میلاد فخرالدینی و رضا میرزایی از استقلال قطعی شده است. محمدحسین مرادمند نیز به احتمال زیاد از تیم جدا خواهد شد، زیرا در مذاکرات با مدیران باشگاه به توافق نرسیده است.

آینده نقل و انتقالات استقلال

با وجود پیشرفت‌های صورت گرفته، هنوز زمان زیادی تا پایان فعالیت نقل و انتقالاتی باقی مانده است. مدیران استقلال در تلاشند تا بازیکنان دیگری را نیز به ترکیب تیم اضافه کنند. هواداران استقلال امیدوارند که تیم خود را در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر بهتر از سال گذشته ببینند و به قهرمانی دست یابند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی