کدخبر: ۲۹۴۹۸
تاریخ خبر:

ساعت پخش بازی سوئیس و مجارستان یورو۲۰۲۴

شنبه ۲۶ خرداد ماه ۱۴۰۳ شب دوم مسابقات یورو۲۰۲۴ سوئیس به مصاف مجارستان میرود.

ساعت پخش بازی سوئیس و مجارستان یورو۲۰۲۴

تیم های ملی فوتبال مجارستان و سوییس در دومین روز رقابت های جام ملت های فوتبال اروپا موسوم به «یورو ۲۰۲۴» روز شنبه از ساعت ۱۶:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت تا تکلیف دیدارهای گروه A در دور اول بازی ها مشخص شود.

نکات آماری، ترکیب و پیش‌بینی بازی مجارستان و سوئیس مرحله گروهی گروه A در استادیوم راین انرژی و با داوری اسلاوکو وینچیچ اهل کشور اسلوونی

نکات آماری مجارستان و سوئیس

۱. این دومین رویارویی مجارستان و سوئیس در یک تورنمنت بزرگ خواهد بود. آنها اولین بار ۸۶ سال پیش در یک چهارم نهایی جام جهانی ۱۹۳۸ با یکدیگر روبه‌رو شدند، که مجارستان ۲-۰ پیروز شد.

۲. مجارستان در مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۴ با زدن ۷ گل، بیشترین گل را در بین هر تیمی از روی ضربات شروع مجدد به ثمر رساند. (۳ کرنر، ۳ ضربه آزاد، ۱ ضربه آزاد مستقیم)

۳. سوئیس در ۶ بازی از ۹ بازی اخیرش مقابل مجارستان پیروز شده است (۲ تساوی، ۱ شکست). آنها آخرین بار در نوامبر ۱۹۹۸ در بازی دوستانه طعم شکست را چشیدند.

۴. در دو بازی آخر مجارستان و سوئیس ۱۲ گل به ثمر رسید، که سهم مجارستان ۴ و سهم سوئیس ۸ گل بود.

۵. مجارستان برای سومین دوره متوالی جواز حضور در یورو را کسب کرده، در حالی که به غیر از این سه حضور تنها در دو دوره از تورنمنت (۱۹۶۴، ۱۹۷۲) حاضر بوده. آنها در اولین حضور خود در یورو، سال 1964 سوم شدند (که بهترین عملکردشان در این تورنمنت است).

ترکیب احتمالی۲ تیم مجارستان و سوئیس

مجارستان : گولاچی - لنگ، اوربان، سالائی - بولا، ناگی، شفر، کرکز - شالائی، سوبوسلای - وارگا

سوئیس : سومر - شار، آکانجی، رودریگز - ویدمر، فرولر، ژاکا، اندویه - وارگاس، شقیری - امدونی

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی