کدخبر: ۲۹۶۳۳
تاریخ خبر:

هشدار اسپالتی به بازیکنانش؛ شب زنده‌داری ممنوع!

به نظر می‌رسد لوچانو اسپالتی از سبک زندگی بازیکنانش راضی نیست، به همین علت سختگیر تر شد.

هشدار اسپالتی به بازیکنانش؛ شب زنده‌داری ممنوع!

لوچانو اسپالتی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا، بار دیگر تاکید کرد PS5 را برای بازیکنانش ممنوع نکرده اما استراحت شب ضروری است.

اسپالتی در جریان کنفرانس مطبوعاتی بازی مقابل آلبانی گف PS5 را برای بازیکنان ایتالیا ممنوع نکرده و به موضوعی پرداخت که سرمربی در فوریه گذشته در مورد آن صحبت کرده بود.

سرمربی تیم ملی تصریح کرد: برخی از فوتبالیست‌ها تا دیروقت جلوی پلی‌استیشن بیدار می‌مانند و صبح روز بعد در شرایطی نه چندان مطلوب به دلیل عدم استراحت برای تمرین حاضر می‌شوند.

 اسپالتی گفت: من گفتم که نمی‌خواهم آنها تا دیروقت بیدار بمانند و بازی کنند. اجازه نمی‌دهم بازیکنانم بیدار بمانند و سپس صبح سر تمرین بیایند. من مخالف هیچ مدل بازی‌ نیستم. در واقع ما یک اتاق بازی ایجاد کرده ایم که در آن ۲ پلی استیشن زیبا و بسیار مدرن وجود دارد. همه بازی می کنند و  در واقع من هم بازی کرده‌ام.

 به نظر شما این درست است فوتبالیستی در این سطح که قرار است مسابقه‌ای در سطح بالا برگزار کند تا ساعت ۳ یا ۴ صبح بیدار بماند؟

آنها می‌گویند عادت دارند صبح بخوابند. این درست نیست. شب برای خوابیدن ساخته شده است. شما باید بهتر استراحت کنید تا تمرین بهتری داشته باشید. متخصصان چنین می‌گویند. باید یک سبک زندگی درست ایجاد کنیم تا بهترین ها را از خودمان در طول مسابقات به نمایش بگذاریم.

 پس این درست نیست که من گفتم شما نمی‌توانید پلی‌استیشن بازی کنید‌ گفتم شما نمی‌توانید تا ۳ یا ۴ صبح بیدار بمانید. این ۲ از هم متفاوت هستند.

به نظر می‌رسد با توجه به شرایط و گروه سختی که آتزوری در آن قرار دارد اسپالتی قصد دارد با قوانین و مقررات و هشدارها، جو حرفه‌ای در رختکن تیمش ایجاد کند تا با همدلی و اتحاد بتواند سایر نقاط ضعف تیمش را بپوشاند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی