کدخبر: ۳۱۳۴۵
تاریخ خبر:

بمب‌های نقل و انتقالات منفجر می‌شوند

با بررسی اخبار اختصاصی و همچنین رسمی از نقل و انتقالات ایران همراه ما باشید.

بمب‌های نقل و انتقالات منفجر می‌شوند

در پایان اولین هفته از پنجره تابستانی نقل و انتقالات ایران، هنوز بازار آنطور که هواداران انتظار دارند داغ نشده، اما مذاکرات و ارزیابی‌‌ها به مرحله خوبی رسیده و می‌توان انتظار وقوع چند خبر رسمی را داشت.

امروز انتظار می‌رود پایتخت محل مذاکرات بیشتر برای جلب نظر بازیکنان و البته سرمربیان باشد. جایی که شاید یک سرمربی برگزیده شود و چند انتقال هم رقم بخورد.

روزنامه الرایه خبر داد که گروهی از مدیران باشگاه العربی برای مذاکره با پرسپولیس جهت جذب عبدالکریم حسن راهی تهران شده‌اند.

سیدحسین حسینی در سکوت کامل، آماده شروع فصل جدید می‌شود. جذب یک دروازه‌بان خارجی باعث شده تا موقعیت او در استقلال متزلزل شود اما باتوجه به کاپیتانی حسینی در استقلال، هواداران انتظار دارند فصل جدید هم او در قفس توری استقلال باشد.

رئیس بخش فوتبال اتحاد کلبا در مورد انتقال مغانلو هم صحبت کرده تا به نوعی مهر تایید بر اخبار منابع داخلی بزند: مذاکره با مغانلو به مرحله پایانی رسیده و تنها بعضی از جزئیات قرارداد باقی مانده است.

به نوشته الخلیج، محمد الیماحی رئیس بخش فوتبال باشگاه اتحاد کلباء درباره قایدی گفت: همچنان در حال مذاکره با باشگاه الاهلی هستیم تا یک فصل دیگر به صورت قرضی از مهدی قایدی استفاده کنیم. ما رابطه خوبی با باشگاه الاهلی داریم و امیدوار هستیم که این انتقال قطعی شود.

باشگاه استقلال از عقد قرارداد با میلاد زکی‌پور خبر داد. قرارداد او با آبی‌ها دو ساله خواهد بود.

تراکتور یکی از پرخبرترین تیم‌های ایران در پنجره تابستانی خواهد بود. مدیران این باشگاه شدیدا مشغول به کار هستند تا انتقال‌های خود را نهایی کنند اما تا زمان اعلام رسمی، باید منتظر ماند.

پرسپولیس و سپاهان در حالی اولین بازی فصل را با سوپرجام برگزار خواهند کرد که احتمال دارد این دیدار به تعویق بیفتد. اما پیش از این دیدار دو تیم جدال خارج از زمین را در نقل و انتقالات دنبال خواهند کرد.

در مورد محمدرضا آزادی شایعات زیادی به گوش می‌رسد. او در زمان یحیی هم موردتوجه پرسپولیس بود و حالا هم مذاکراتی با این تیم داشته است. آزادی البته به شکلی عجیب و خارج از عرف در مورد این پیشنهاد صحبت و آن را تایید می‌کند!

هواداران استقلال در انتظار اعلام زمان شروع تمرینات تیمشان هستند. جواد نکونام این روزها مانند یک فرمانده کار را در اختیار گرفته و تلاش می‌کند بهترین اسکواد را برای تیمش ترتیب دهد.

یک وبسایت گرجستانی مدعی شد که گولسیانی پیشنهادی با شرایط مالی خوب از تیم قهرمان اندونزی به دست آورده و احتمال دارد راهی این کشور شود.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی