کدخبر: ۳۲۴۴۵
تاریخ خبر:

حضور مهاجم برزیلی در پرسپولیس منتفی شد!

باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر مذاکراتی با یک مهاجم برزیلی انجام داد اما به نتیجه نرسید.

 حضور مهاجم برزیلی در پرسپولیس منتفی شد!

 

یکی از پست‌هایی که سرمربی جدید پرسپولیس، به دنبال تقویت آن با بازیکن خارجی بود، پست مهاجم نوک است. هرچند پرسپولیس قرارداد عیسی آل کثیر را تمدید کرده و علی علیپور را نیز به خدمت گرفته است، گاریدو همچنان اصرار دارد تا یک مهاجم خارجی هم به ترکیب تیم اضافه کند. پرسپولیس همچنین مهدی عبدی را در اختیار دارد که پس از اتمام دوران قرضی‌اش به تمرینات تیم بازگشته، اما احتمال خروج عبدی از لیست پرسپولیس یا حضور قرضی‌اش در تیم دیگری وجود دارد.

طی روزهای اخیر، رزومه چندین مهاجم خارجی به باشگاه پرسپولیس و شخص گاریدو ارائه شد تا سرمربی اسپانیایی نظر نهایی خود را در مورد جذب مهاجم بدهد. یکی از بازیکنانی که مورد تأیید گاریدو قرار گرفت و مذاکراتی نیز با او توسط مدیران پرسپولیس انجام شد، اریک فاریاس، مهاجم ۲۷ ساله برزیلی بود. این مهاجم ۱۷۴ سانتی‌متری که عضو تیم یوونتود در لیگ برزیل است، فصل قبل در تیم واسکودوگاما بازی کرده ولی در حال حاضر با تیم یوونتود قرارداد دارد.

چندین بار طی روزهای گذشته مدیران پرسپولیس با این بازیکن و ایجنتش در خصوص حضور او در ایران صحبت کردند و خود فاریاس نیز برای حضور در پرسپولیس بی‌میل نبود. گاریدو سبک بازی این بازیکن را پسندید و علاقه داشت اریک فاریاس را به ترکیب تیمش اضافه کند. با این حال، مذاکرات پرسپولیس با مهاجم برزیلی به بن‌بست خورده و حضور او در ایران منتفی است.

خود این بازیکن تقریباً با پرسپولیسی‌ها به توافق رسیده بود ولی با توجه به قراردادی که با یوونتود دارد، پرسپولیسی‌ها باید پول رضایت‌نامه به این باشگاه برزیلی پرداخت کنند. مبلغ درخواستی باشگاه برزیلی برای فروش اریک فاریاس تا حدی بالا بود و پرسپولیسی‌ها اعلام کردند توان پرداخت چنین پولی را ندارند. مبلغ درخواستی این مهاجم و همچنین پول رضایت‌نامه درخواستی باشگاه برزیلی، هزینه‌ای در حدود یک میلیون و پانصد هزار دلار برای پرسپولیسی‌ها داشت که مبلغ بالایی محسوب می‌شد. پرسپولیس با پول فروش عبدالکریم حسن می‌خواهد دو یا سه بازیکن به خدمت بگیرد و نمی‌خواهد کل پول فروش مدافع قطری خود را صرف خرید یک بازیکن کند. به همین دلیل، پرسپولیسی‌ها قید جذب اریک فاریاس را زدند و به سراغ گزینه‌های دیگری خواهند رفت.

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی