کدخبر: ۳۱۸۸۷
تاریخ خبر:

بازنشستگان شوکه شدند؛ وعده‌ها عملی نشد!

در حالی که دولت وعده واریز ماهانه یک میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی به حساب بازنشستگان را داده بود، این مبلغ در فیش حقوقی تیرماه واریز نشد.

بازنشستگان شوکه شدند؛ وعده‌ها عملی نشد!

سایت خبری پنجره؛ در حالی که دولت وعده واریز ماهانه یک میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی به حساب بازنشستگان را داده بود، این مبلغ در فیش حقوقی تیرماه واریز نشد.

علاوه بر این، تاخیر در واریز مستمری تیرماه نیز مشکل دیگری است که بازنشستگان با آن مواجه هستند.

علی اکبر عیوضی، دبیر کانون بازنشستگان تهران، در گفتگو با خبرگزاری‌ها این موضوع را تایید کرد و گفت: "طبق نامه‌ای که از سوی معاون اول رئیس جمهور به سازمان تامین اجتماعی ابلاغ شده بود، قرار بود تا زمان تصویب و اجرای آیین‌نامه متناسب‌سازی، هر ماه یک میلیون تومان به عنوان علی‌الحساب به حساب همه بازنشستگان واریز شود. اما متاسفانه این اتفاق در تیرماه رخ نداده و گویا سازمان تامین اجتماعی با واریز همان سه میلیون تومان برای ماه‌های ابتدایی سال، کار را تمام شده فرض کرده است."

وی در ادامه افزود: "علاوه بر این، در واریز مستمری تیرماه نیز تاخیر یک یا دو روزه‌ای وجود داشته است. این در حالی است که بسیاری از بازنشستگان، به خصوص بازنشستگان حداقل‌بگیر، با نیمی از حقوق خود زندگی می‌کنند و حتی یک روز تاخیر در پرداخت می‌تواند مشکلات زیادی برای آنها به وجود آورد."

عیوضی با انتقاد از عملکرد سازمان تامین اجتماعی در قبال بازنشستگان، خواستار پیگیری و حل این مشکلات شد.

بازنشستگان در سراسر کشور منتظر واریز علی‌الحساب متناسب‌سازی و همچنین دریافت به موقع حقوق خود هستند.

امیدواریم مسئولان ذیربط در سازمان تامین اجتماعی به این موضوع توجه جدی داشته باشند و در اسرع وقت نسبت به حل این مشکلات اقدام کنند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی