خبرهای داغ
کدخبر: ۳۰۲۲۳
تاریخ خبر:

زنان قبیله‌ای در ژاپن با این مُد متفاوت دلربایی می‌کنند

در نقاط مختلف دنیا مدهای غیرعادی و متفاوت برای زنان و مردان وجود دارد. زنان قبیله‌ای در ژاپن و روسیه اینگونه صورت‌های خود را تغییر می‌دادند.

زنان قبیله‌ای در ژاپن با این مُد متفاوت دلربایی می‌کنند

به گزارش پنجره به نقل از طوطیا نیوز، اهالی قبیله اینو در کشور ژاپن و روسیه زندگی میکردند. زنان این قبیله، طرحی شبیه جوکر را در بالای لب‌های خود تتو می‌کردند. آنها اعتقاد داشتند کـه بـه این طریق میتوانند مردان رابه خوب جذب کرده و با انها ازدواج کنند. همچنین باور داشتند این خالکوبی در جهان پس از مرگ موجب آرامششان خواهد شد. این طرح در چندین مرحله روی صورت زنان ترسیم می شد و عموما از ۷ سالگی آغاز می گشت.

قبیله اینو

قبیله اینو

قبیله اینو

 

زبان آینوها با ژاپنی هم‌ریشه نیست ولی دادوستدهای زیادی با آن داشته‌است. هم‌تباری زبان آینو با هیچ زبان دیگری ثابت نشده و بنابراین یکی از زبان‌های پیوندی به‌شمار می‌آید. شواهد زبان‌شناختی و فرهنگی، در کنار ظاهر فیزیکی بخشی از جمعیت این کشور، احتمال چندگانه بودن خاستگاه مردم ژاپن و پیوند ژنتیکی با بومیان قارهٔ آمریکا را تقویت می‌کند. قوم آینو به انسان‌های دورهٔ جومون شباهت بسیار دارد و گروهی که بعدها از طریق کشورهای آسیایی، به ویژه کره و چین، وارد خشکی‌های ژاپن شدند و بخش عمدهٔ جمعیت این سرزمین را تشکیل می‌دهند، شبیه به نیاکان یایویی خود هستند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها