کدخبر: ۳۹۵۰
تاریخ خبر:

معرفی بهترین هدایای دیجیتال برای ولنتاین پسران

هر ساله به تاریخ ولنتاین که نزدیک می‌شویم بازار کادوهای ولنتاینی داغ می‌شود و زوج‌ها به دنبال این هستید که بهترین کادوی ممکن را برای معشوق خود خریداری کنند. انتخاب یک کادوی مناسب کار خیلی ساده‌ای نیست و قطعا در بین خیل عظیم محصولات سردرگم خواهید شد. در این مطلب قصد داریم به ایده کادو ولنتاین برای پسر اشاره کنیم تا بهتر بتوانید به گزینه مناسب برسید.

معرفی بهترین هدایای دیجیتال برای ولنتاین پسران

کادوی ولنتاین برای پسر

در این قسمت به سراغ دسته‌بندی‌های مختلف می‌رویم، از گوشی هوشمند گرفته تا دسته بندی کنسول بازی و موارد دیگر.

اسپیکر

هیچ‌کس از یک اسپیکر جذاب و باکیفیت بدش نمی‌آید و قطعا انتخاب دسته‌بندی اسپیکر هم می‌تواند یکی از بهترین کادو ولنتاین برای پسر 2023 باشد. اسپیکرها مدل‌های متنوعی دارند و برخی از آن‌ها با اندازه کوچک و حجم صدای کم به بازار عرضه می‌شوند و برخی دیگر اندازه بزرگ‌تر و قابلیت‌های جذاب‌ دیگری مانند مقاومت در برابر نفوذ آب دارند. برخی از اسپیکرها دارای نورپردازی هستند و می‌توانند فضای اطراف را بسیار جذاب‌تر کنند. لازم به ذکر است که خرید اسپیکر با ویژگی‌های نامبرده شده تاثیر به سزایی در قیمت اسپیکر دارد.

موبایل و تبلت

اولین ویژگی که موبایل و تبلت را به یک کادو ولنتاین جذاب تبدیل می‌کند بازه قیمتی متنوع آن است. یعنی فرقی نمی‌کند که شما با بودجه محدود در پی کادو باشید یا بودجه خیلی زیادی داشته باشید، در هر صورت می‌توانید یک تبلت یا گوشی هوشمند با توجه به بودجه مورد نظر خود خریداری کنید.

ویژگی‌ جذاب دیگر این محصولات کارایی بسیار زیاد آن‌ها است. مگر می‌شود تبلت و گوشی هوشمند برای کسی کاربرد نداشته باشد؟ پس اگر از این دسته‌بندی کادو ولنتاین را انتخاب کنید می‌توانید مطمئن باشید که کادوی شما برای معشوقه‌تان کاربردی و بسیار جذاب خواهد بود. در نظر داشته باشید که تبلت‌ها مقداری کاربری متفاوتی ندارد و برای افرادی پیشنهاد می‌شوند که زیاد محتوا تماشا کنند و یا کتاب‌های الکترونیکی زیاد بخوانند.

ساعت هوشمند

اگر به چند سال قبل نگاه کنیم ساعت‌های هوشمند محصولات گران‌قیمتی بودند که امکانات خیلی عالی هم نداشتند و به همین فروش آن‌ها خیلی زیاد نبود. با گذشت زمان قیمت ساعت‌های هوشمند به دلیل افزایش تنوع و پیشرفت فناوری کاهش پیدا کرد و حالا ساعت‌های هوشمند اقتصادی هم قابلیت‌های بسیار زیاد و کاربردی دارند.

به عنوان یک کادو ولنتاین برای پسر که جذابیت بالایی هم دارد می‌توانید ساعت هوشمند و یا دستنبد هوشمند را انتخاب کنید. این محصولات هم قیمت‌های بسیار متنوعی دارند و می‌توانید با هر بودجه‌ای به سراغ آن‌ها بروید. در نظر داشته باشید که برای خرید ساعت هوشمند حتما باید برند گوشی فرد مورد نظر را در نظر بگیرید و مثلا اپل واچ به گوشی اندرویدی متصل نمی‌شود یا گلکسی واچ 5 امکان اتصال به ایفون را ندارد.

هدفون و هندزفری

فارغ از این که معشوقه‌ شما عاشق گوش دادن به موسیقی باشد یا نه قطعا به یک هدفون یا هندزفری برای مشاهده محتوا، فیلم و سریال و یا حتی گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی نیاز خواهد داشت و انتخاب یک هدفون یا هندزفری می‌تواند بسیار جذاب باشد. این محصولات مدل‌های مختلفی دارند، از هندزفری‌های گردنی گرفته تا مدل‌های tws یا حتی هدفون‌های over the ear.

در بین همه این دسته‌بندی‌ها در دنیای امروز هندزفری‌های tws محبوبیت بیشتری دارند؛ چرا که بسیار کوچک‌تر هستند و هیچ سیمی هم ندارند و تنها با یک کیس کوچک به بازار عرضه می‌شوند. شما می‌توانید هندزفری‌های tws را با قیمت بسیار کم تهیه کنید و یا به سراغ مدل‌های گران‌قیمتی مانند ایرپاد پرو نسل 2 یا گلکسی بادز پرو نسل دوم بروید.

کنسول بازی

اگر معشوقه شما عاشق بازی کردن است شاید بتوان دسته بندی کنسول را بهترین کادو ولنتاین برای پسر به حساب آورد. شاید به جرأت بتوان گفت کمتر پسری اصلا به بازی کردن با کنسول بازی یا لپ تاپ علاقه ندارد و انتخاب یک محصول از این دسته‌بندی باعث می‌شود خیال شما از بابت جذاب‌ بودن کادو راحت شود. شما می‌توانید به سراغ کنسول‌های بازی مایکروسافت یا سونی بروید یا حتی نیتتندو را انتخاب کنید.

اگر بودجه زیادی دارید به سراغ ایکس باکس سری ایکس یا پلی استیشن 5 بروید ولی اگر بودجه‌ شما محدودتر است می‌توانید کنسول ایکس باکس سری s را انتخاب کنید. اگر بودجه شما باز هم کمتر است و فرد مورد نظر دارای کنسول بازی است می‌توانید یکی از دسته‌های بازی ایکس باکس یا سونی را خریداری کنید و یا حتی به سراغ بازی‌های این محصولات بروید که معمولا قیمتی حدود 60 یا 70 دلار دارند. در صورت صرفه نظر از قیمت کنسول بازی شاید بتوان آن را بهترین کادو ولنتاین برای پسر دانست.

لپ تاپ

درست است که لپ تاپ‌ها در بازه‌های قیمتی مختلفی ساخته می‌شوند اما در کل جزو کالاهای گران‌قیمت به حساب می‌آیند و اگر بودجه شما نسبتا زیاد است می‌توانید انتخاب کادوی خود را از این دسته‌بندی انجام دهید. لپ تاپ‌های انواع مختلفی دارند، برخی از مدل‌ها سبک و باریک هستند و برخی دیگر از نمایشگرهای تاچ استفاده می‌کنند و دسته‌ای هم مخصوص بازی هستند و قدرت سخت افزاری زیادی دارند. هنگام انتخاب یک مدل حتما به نوع استفاده فرد مورد نظر توجه داشته باشید.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی