کدخبر: ۳۱۹۵۲
تاریخ خبر:

مردی که به جرم آزارشیطانی برادرزاده‌اش به اعدام محکوم شد اما...

پرونده‌ای پیچیده در حال بررسی است که در آن مردی به نام رامین به جرم آزار شیطانی برادرزاده‌اش، سه بار به اعدام محکوم شده است.

مردی که به جرم آزارشیطانی برادرزاده‌اش به اعدام محکوم شد اما...

سایت خبری پنجره؛ پرونده‌ای پیچیده در حال بررسی است که در آن مردی به نام رامین به جرم آزار شیطانی برادرزاده‌اش، سه بار به اعدام محکوم شده است. با وجود اعتراف اولیه رامین، او بعداً اتهامات را انکار کرد و این پرونده به چالشی حقوقی تبدیل شده است.

شکایت مادر و گفته‌های تکان‌دهنده دختر

سه سال پیش، همسر رامین به نام مریم، از او به دلیل آزار شیطانی دخترشان رامینا شکایت کرد. مریم در شرح ماجرا گفت: "بعد از فوت همسرم، رامین که عموی رامینا بود، به خواستگاری من آمد. رامینا که عمویش را خیلی دوست داشت، از این ازدواج خوشحال بود. اما غافل از اینکه عمویش قصد شومی در سر دارد."

مریم که متوجه رفتارهای عجیب رامینا شده بود، او را به روانشناس برد و در نهایت متوجه شد که رامین به دخترش تعرض می‌کرده است.

دو محاکمه و دو حکم اعدام

در اولین جلسه دادرسی، رامین به جرم خود اعتراف کرد، اما مدعی شد که به دلیل مشکلات روانی مرتکب این عمل شده است. با این حال، دادگاه او را به اعدام محکوم کرد. وکیل رامین به این حکم اعتراض کرد و پرونده به دیوان عالی کشور رفت. دیوان عالی کشور با بررسی پرونده، حکم اعدام را نقض و پرونده را برای رسیدگی مجدد به دادگاه بازگرداند.

در دومین محاکمه، رامین اتهامات را انکار کرد و گفت که تحت تاثیر متادون، دختر را آزار داده، اما تجاوز نکرده است. با این وجود، با توجه به اظهارات رامینا و شواهد موجود، دادگاه مجدداً او را به اعدام محکوم کرد. اما این بار نیز دیوان عالی کشور حکم را نقض و پرونده را برای بار سوم به دادگاه فرستاد.

سومین محاکمه و اصراری بر اعدام

در سومین جلسه رسیدگی نیز، دادگاه رامین را به اعدام محکوم کرد. با توجه به اصرار دادگاه بر حکم اعدام و نقض حکم توسط دیوان عالی کشور، پرونده به هیات عمومی دیوان عالی کشور ارجاع شده است. قرار است در این جلسه که با حضور ۵۰ قاضی برگزار می‌شود، تکلیف نهایی این پرونده پیچیده مشخص شود.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی