خبرهای داغ
کدخبر: ۲۹۳۵۰
تاریخ خبر:

کد مورس دیشب بازی همستر را فراموش نکنید!

کد مورس یک قابلیت جدید در بازی تلگرامی همستر کمبات است که با واردکردن آن می‌توانید روزانه ۱٬۰۰۰٬۰۰۰ سکه پاداش بگیرید. واردکردن این کد در بازی ساده است.

کد مورس دیشب بازی همستر را فراموش نکنید!

برترین‌ها: کد مورس یک قابلیت جدید در بازی تلگرامی همستر کمبات است که با واردکردن آن می‌توانید روزانه ۱٬۰۰۰٬۰۰۰ سکه پاداش بگیرید. واردکردن این کد در بازی ساده است.

کد مورس دیشب همستر کامبت

کد مورس

کد مورس امروز همستر کامبت کلیدواژه WEB3 است. برای واردکردن کد مورس در همستر کامبت، لازم است ابتدا در صفحه اصلی بازی دو بار روی بخش Earn per tap بالا سمت چپ صفحه بزنید تا رنگ سکه شما مانند تصویر زیر به قرمز تغییر کند. بعد از این کار می‌توانید مطابق راهنمای زیر، کلیدواژه امروز را وارد کنید.

برای وارد کردن هر علامت • یک بار روی سکه بزنید و به ازای هر علامت _ یک بار انگشت خود را (کمی طولانی‌تر از یک ضربه) روی سکه نگه دارید.

کد مورس امشب همستر کامبت حوالی ساعت ۲۲:۳۰ در مطلب کد مورس بازی همستر منتشر خواهد شد.

کد مورس امروز همستر کامبت کلیدواژه HAMSTER است.

نحوه وارد کردن کد HAMSTERظ

کد مورس

با وارد کردن کد به‌صورت درست، پیام The code is cracked به شما نمایش داده می‌شود و موجوی سکه‌های شما یک میلیون واحد بیشتر خواهد شد. برای راهنمایی بیشتر می‌توانید ویدئو زیر را ببینید.

یک راه دیگر برای دریافت سکه رایگان در همستر کمبات، پیداکردن کارت‌های روزانه است. برای این کار می‌توانید مطلب کارت‌های امروز همستر کامبت را بخوانید.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها