خبرهای داغ
کدخبر: ۳۱۰۵۵
تاریخ خبر:

سوتی عجیبِ جلیلی که آتو دست هواداران پزشکیان داد!

شب‌های گذشته ویدئویی از علی عبدالعلی‌زاده، رئیس ستاد پزشکیان منتشر شد که در آن خبر از افزایش احتمالی قیمت سوخت می‌داد و این اتفاق به شدت با واکنش هواداران جلیلی رو به رو شد. اما امروز دیروز نیز اتفاقی جنجالی و مشابه در اردوگاه رقیب افتاد.

سوتی عجیبِ جلیلی که آتو دست هواداران پزشکیان داد!

برترین‌ها: شب‌های گذشته ویدئویی از علی عبدالعلی‌زاده، رئیس ستاد پزشکیان منتشر شد که در آن خبر از افزایش احتمالی قیمت سوخت می‌داد و این اتفاق به شدت با واکنش هواداران جلیلی رو به رو شد. اما دیروز صبح نیز اتفاقی جنجالی و مشابه در اردوگاه رقیب افتاد.

تصاویری از حضور جلیلی در بازار تهران وایرال شد که حواشی زیادی را ایجاد کرد. بسیاری گمان می‌کنند جلیلی ادامه‌دهنده سیاست‌های اقتصادی دولت احمدی‌نژاد و دولت قبلی است و این موضوع باعث بدگمانی برخی به سیاست‌های اقتصادی او از جمله رشد نقدینگی، تورم، ارتباط محدود با دنیا و تورم نرخ دلار شده است. به طور کلی این بی اعتمادی تبعات مدل سیاست‌های اقتصادی دولت‌های پیشین است که به نظر می‌رسد جلیلی رفتاری مشابه با آن را داشته باشد. به همین جهت در حالی که فکر می‌کردند حضور او در بازار باعث استقبال بازاریان می‌شود اما نتیجه عکس داده، چرا که بازاریان از پس تجربه‌ای که طی دولت‌های مشابه جلیلی داشتند واکنش منفی به حضور او نشان دادند. 

تا جایی که برخی رسانه‌ها تیتر زدند که جلیلی و همراهانش در بازار هو شده‌اند. حالا به نظر می‌رسد دردسر علاوه بر اینکه گریبان‌گیر پزشکیان و اطرافیانش شده، جلیلی را هم دچار کرده و واکنش‌های منفی به این ماجرا همچنان ادامه دارد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها