خبرهای داغ
کدخبر: ۳۱۱۳۶
تاریخ خبر:

همسر سعید جلیلی کیست؟ پسر جلیلی چه سمتی دارد؟!

جلیلی جزو اشخاصی است که بسیار فعال بوده و پست‌های متنوع و در عین حال مهمی را در طی سال های فعالیت خود بر عهده گرفته است. او جزو سیاستمداران با گرایش اصولگرایی محسوب می‌شود.

همسر سعید جلیلی کیست؟ پسر جلیلی چه سمتی دارد؟!

«سعید جلیلی» متولد ۱۵ شهریور ۱۳۴۴ در مشهد است. او سیاستمدار اصول‌گرا و دیپلمات ایرانی است.

جلیلی جزو اشخاصی است که بسیار فعال بوده و پست‌های متنوع و در عین حال مهمی را در طی سال‌های فعالیت خود بر عهده گرفته است. او جزو سیاستمداران با گرایش اصولگرایی محسوب می‌شود، توجه کنید که در سیاست ایران، کلمه اصولگرایان به اشخاصی نسبت داده می‌شود که طرفدار رهبر ایران هستند و از ایده‌ها و برنامه‌های روز‌های نخست انقلاب اسلامی حمایت می‌کنند و سعید جلیلی جزو افرادی است که چنین نگرشی را در ذهن خود پرورانده اند.

سعید جلیلی

مسئولیت‌های سعید جلیلی

· رئیس اداره بازرسی وزارت خارجه در سال ۱۳۷۰

· معاونت اداره اول آمریکا در وزارت خارجه در سال ۱۳۷۶

· مدیریت بررسی‌های جاری دفتر راهبردی در سال ۱۳۷۹

· معاون اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۸۴

· دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در سال ۱۳۸۶

· نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی در سال ۱۳۸۷

· عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام از سال ۱۳۹۲

· عضو شورای راهبردی روابط خارجی در سال ۱۳۹۳

سعید جلیلی

همسر سعید جلیلی کیست؟

سعید جلیلی در سال ۱۳۷۱ و پس از اینکه مدرک فوق لیسانس خود را از دانشگاه امام صادق (ع) دریافت کرد با «فاطمه سجادی» که در آن زمان پزشک عمومی بود ازدواج کرد.

چیزی که می‌توان به طور قطع راجع به همسر جلیلی گفت این است که ایشان دانش آموخته رشته پزشکی بوده و بعد از فارغ التحصیلی و گرفتن مدرک دکتری، به عنوان پزشک عمومی شروع به فعالیت کرده است.

سعید جلیلی و خانواده اش تا سال ۱۳۸۴ ساکن کرج بودند و در آنجا زندگی می‌کردند، اما در حال حاضر ساکن شهرک شهید دقایقی واقع در منطقه لویزان تهران هستند.

شهرک شهید دقایقی یکی از شهرک‌هایی است که محل زندگی بسیاری از چهره‌ها و فرماندهان نظامی و سیاسی از جمله محسن رضایی می‌باشد.

همسر سعید جلیلی کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری چندان ظهور و بروز اجتماعی ندارد و تاکنون اطلاعات شخصی و عکس خاصی از او منتشر نشده است.

سعید جلیلی

او به عنوان یک پزشک عمومی دارای چهره‌ای مستقل از همسر است و در روز‌هایی که برخی از نامزد‌های انتخابات سعی دارند در کنار همسرانشان در محافل تبلیغانی حاضر شوند و همسرانشان در گفتگوی خبری تلویزیون حضور پیدا می‌کنند، خبری از حضور فاطمه سجادی در کنار همسرش منتشر نشده و به نظر می‌رسد او حاشیه نشینی از هیاهوی انتخابات را بر حضور فعال در مجامع ترجیح داده است. وی خود را درگیر سیاست نکرده و تا به حال در هیچ یک از امور مربوط به انتخابات، حضور فعال و موثر نداشته است و اینطور که معلوم است، ترجیح می‌دهد که به امور خود بپردازد.

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها