خبرهای داغ
کدخبر: ۳۱۱۷۰
تاریخ خبر:

چرا ابراهیم رئیسی به راننده گفت: «دفعه بعد خودم باید پشت فرمون بشینم»؟

دوربینی و اهل نمایش بودن، تهمت ناروایی بود که برخی به شهید رئیسی زده بودند. هر رفتاری که از رییس‌جمهور در سفرهای استانی در قالب خدمت متواضعانه و خاضعانه و دغدغه‌مندانه نسبت به مردم سر می‌زد، بهانه‌ای می‌شد که بعضی رسانه‌ها دست به یک فضاسازی جدید علیه ایشان بزنند.

چرا ابراهیم رئیسی به راننده گفت: «دفعه بعد خودم باید پشت فرمون بشینم»؟

به نقل از فارس، فیلمی در رسانه‌ها منتشر شد که نشان می‌داد رییس‌جمهور در یکی از سفرهای استانی، با اشاره به جمعی از مردم که وسط جاده ایستاده بودند، با اصرار از راننده می‌خواست نگه دارد و در مقابل اصرار او برای ادامه مسیر، گفت: یکدفعه دیگر این کار را بکنید، خودم پشت فرمان می‌نشینم...

«خب، این اتفاق، کجا بود؟ در یک مسیر فرعی و خلوت بین یک روستا و مرکز استان در کهگیلویه و بویراحمد. آقای رئیسی برای بازدید از یک مجموعه پروژه، به منطقه‌ای در نزدیکی یک روستا در کوه‌های اطراف یاسوج رفته بود. در مسیر حرکت می‌کردیم که یکدفعه با جمعی از مردم روستا مواجه شدیم که برای دیدار با رییس‌جمهور وسط جاده ایستاده بودند. من داخل ون رییس‌جمهور بودم و دیدم که ایشان به شهید سید مهدی موسوی گفت: ماشین را نگه دارید تا من جواب مردم را بدهم. بنده خدا، شهید موسوی که سرتیم حفاظت رییس‌جمهور بود، گفت: حاج آقا! این محدوده، مشکل امنیتی دارد. وضعیت طوری است که از مناطق اطراف، به مسیر حرکت ما، تسلط وجود دارد. آقای رئیسی که از ادامه حرکت ماشین ناراحت شده بود، خطاب به راننده گفت: چرا با مردم اینجوری می‌کنید؟ یکدفعه دیگر این کار را بکنید، خودم پشت فرمان می‌نشینم ها. و دوباره تاکید کرد: بایستید. من دارم می‌گویم بایستید. مردم دارند می‌آیند جلوی ماشین، اذیت می‌شوند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها