کدخبر: ۱۱۳۰۸
تاریخ خبر:

خواندن خطبه عقد آریایی بهرام رادان در مراسم ازدواجش توسط غزل شاکری + ویدئو

روز گذشته تصاویر مراسم عروسی بهرام رادان در اینستاگرام منتشر شد که خطبه عقدش با صدای ضبط شده غزل شاکری بازیگر سینما و تلویزیون دختر فرشته طائری پور تهیه کننده پخش شد.

خواندن خطبه عقد آریایی بهرام رادان در مراسم ازدواجش توسط غزل شاکری + ویدئو

بهرام رادان بازیگر سینما وتلویزیون که به تازگی ویدیویی ازمراسم ازدواجش منتشرکرد خطبه عقدش با صدای ضبط شده غزل شاکری بازیگر سینما و تلویزیون دختر فرشته طائری پور تهیه کننده پخش شد.

غزل شاکری متولد ۲۲ اسفند ۱۳۵۷ در تهران، بازیگر و خواننده است.او فارغ التحصیل لیسانس طراحی صنعتی از دانشگاه آزاد می باشد که از طراحی داخلی شروع کرد سپس وارد طراحی صحنه شد و حالا در بازیگری و آواز می درخشد.

غزل شاکری دختر «فرشته طائرپور» تهیه‌ کننده و فیلمنامه‌ نویس مشهور سینما است که در حال حاضر، مشاور امور مالیاتی خانه سینما می‌ باشد.

وی یک خواهر بنام «عسل» و یک برادر بنام «علی» دارد و مادرش برای بار دوم نیز ازدواج کرده است.

غزل شاکری در سال ۱۳۶۶ وقتی ۹ ساله بود در فیلم «مرگ ماهی» به کارگردانی مرحوم کامبوزیا پرتوی که با مادرش همکار بود، اولین تجربه بازیگری را بدست آورد یکسال بعد در فیلم «گلنار» کنار شهلا ریاحی و اکبر دودکار به شدت مشهور شد تا جایی که بعد از سال ها، قدیمی ها همچنان وی را با نام گلنار بیاد می آوردند.

غزل شاکری از دوران بچگی به موسیقی علاقمند شدم با کارهای خانم «سیمین قدیری» سال ها همخوانی می کردم تا اینکه سال ۱۳۷۵ در ۱۸ سالگی به کلاس موسیقی رفتم از دوران بچگی به موسیقی علاقمند شدم با کارهای خانم «سیمین قدیری» سال ها همخوانی می کردم تا اینکه سال ۱۳۷۵ در ۱۸ سالگی به کلاس موسیقی رفتم.

بهرام رادان

سومین تجربه بازیگری غزل شاکری بعد از ۱۷ سال دوری، سال ۱۳۸۴ در ۲۷ سالگی با فیلم «وقتی همه خواب بودند» در قامت بازیگر و طراح صحنه شکل گرفت.

چهارمین تجربه اش هم سال ۱۳۹۳ با سریال «شهرزاد» حسن فتحی در نقش «آذر گل دره ای» (معشوقه فرهاد) او را به اوج شهرت در ۳۶ سالگی رساند.

غزل شاکری در تمام این سال ها خارج از حوزه سینما به طراحی داخلی مشغول بوم یا در پشت صحنه سینما در حوزه طراحی صحنه و لباس حضور داشتم در موسیقی و خوانندگی هم همکاری زیادی با آهنگسازان بنام و خوش ذوقی داشتم.

copied
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    مبارک باشه

  • ناشناس

    مسخره بازی هر روز یه چیز از خودشون در مییارن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی