کدخبر: ۱۸۱۴۳
تاریخ خبر:

صحبت‌های فلورا سام درباره پروانه معصومی؛ دغدغه‌اش کارآفرینی برای مردم روستا بود

فلورا سام کارگردان و بازیگر تلویزیون که در چند سریال با مرحوم پروانه معصومی همکاری داشته گفت: ایشان در روستایی در شمال کشور زندگی می‌کردند و یک باغ و زمین کشاورزی داشتند. یکی از دغدغه‌هایشان کارآفرینی برای مردم آنجا بود.

صحبت‌های فلورا سام درباره پروانه معصومی؛ دغدغه‌اش کارآفرینی برای مردم روستا بود

فلورا سام در گفت‌وگو با خبرنگار تلویزیون ایرنا با اظهار تاسف از شنیدن خبر درگذشت پروانه معصومی، اظهار داشت: من اولین بار در یک سریال با نام «نشانی» ساخته رامبد جوان با خانم معصومی آشنا شدم. من نویسنده و بازیگر این سریال بودم. بعد از آن سریال «ماه عسل» ساخته شاهد احمدلو را با او بازی کردم. در چند تله فیلم دیگر هم این افتخار را داشتم که با خانم معصومی همبازی بودم. زمانی که تله فیلم «بوی خاک عطر گلاب» را به عنوان اولین ساخته‌ام کارگردانی کردم، یکی از نقش‌های اصلی را برای خانم معصومی در نظر گرفتم.

فلورا سام

گفتند تو بچه من هستی

وی افزود: وقتی به ایشان زنگ زدم خواستم متن را بفرستم که اگر دوست داشتند بازی کنند. خانم معصومی گفتند اصلا تو بچه من هستی. من باید بیایم و در اولین کارت بازی کنم.

اگر کسی کارش را بلد نبود یا کاری سر وقت انجام نمی‌شد، اعتراض می‌کردند. چون دوست داشتند در یک محیط حرفه‌ای بازی کنند

سام که سریال «راز پنهان» را با بازی داریوش ارجمند و پروانه معصومی کارگردانی کرده درباره ابعاد شخصیتی این بازیگر گفت: خانم معصومی بسیار حرفه ای بودند. وقتی اولین بار باری سریال «نشانی» قرار بود سر پروژه بیایند، اطرافیان گفتند ایشان خیلی سخت گیرو بهانه‌گیر هستند. اما وقتی آمدند من اصلا چنین چیزی ندیدیم. تنها موردی که در شخصیت ایشان دیدم حرفه‌ای بودن بود. اگر کسی کارش را بلد نبود یا کاری سر وقت انجام نمی‌شد، اعتراض می‌کردند. چون دوست داشتند در یک محیط حرفه ای بازی کنند. من در حداقل شش هفت فیلم و سریال با ایشان همکاری کردم و از این بازیگر جز مهربانی و حرفه‌ای بودند چیزی ندیدم.

سام با بیان این که پروانه معصومی خیلی خیلی مادرانه رفتار می کرد گفت: اگر از دستش کمکی برمی آمد حتما انجام می‌داد. کسانی که در روستای شمال کشور همسایه ایشان بودند، رویه دیگری از خانم معصومی هنرمند را دیده‌اند. او با گل و گیاه عشق می‌کرد و خیلی عاشقانه طبیعت را دوست داشت. زمانی که تصمیم گرفتند در روستا ساکن شوند به من گفتند از وقتی روستا رفتم زندگی من تازه شروع شده است. شما اگر با اهالی روستا صحبت کنید، متوجه می‌شوید که چقدر به مردم آنجا کمک کرده‌اند. چون چهره مشهوری بودند به فرمانداری و استانداری می‌رفتند و برای رفاه مردم آنجا دنبال امکانات بودند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی