خبرهای داغ
کدخبر: ۳۱۰۰۹
تاریخ خبر:

بیوگرافی نقش هادی در سریال فراری، دانش‌آموزی که بازیگر شد

سریال «فراری» که نام اولیه اش «هادی» بود به تهیه‌کنندگی امیر پوروزیری و سجاد نصرالهی‌نسب و کارگردانی امیر داسارگر نوجوانی تا بزرگ سالی یک شهید مدافع حرم از سال ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۵ را روایت می‌کند.

بیوگرافی نقش هادی در سریال فراری، دانش‌آموزی که بازیگر شد

حسین اجاقلو در سریال فراری نقش هادی را بازی کرده است. او بازیگری است که اولین تجربه بازیگری‌اش را بسیار موفق پشت سرگذاشته است.

حسین اجاقلو را پدیده سریال فراری نامیده‌اند، او متولد سال ۸۹ است و برای اولین بار مقابل دوربین در سریال فراری قرار گرفته است.

حسین اجاقلو دانش آموز است و از میان چندین بازیگر برای بازی در سریال فراری انتخاب شد، او در این سریال با بازیگران حرفه‌ای مانند هدایت هاشمی و نسرین بابایی بازی کرده است.

هادی در سریال فراری

حسین اجاقلو در سریال فراری نقش هادی را بازی می کند، این سریال داستان زندگی نوجوانی را روایت می‌کند که به کشتی علاقه زیادی دارد و می‌خواهد یک کشتی گیر موفق شود، در مسیر زندگی شرایط برای او تغییر می‌کند او به یک مدافع حرم تبدیل شده و رشادت‌هایی انجام می‌دهد.

خانواده هادی خانواده ای از طبقه متوسط روبه پایین هستند و مادر خانواده درگیر بیماری سختی شده است و …..

فیلم شناسی حسین اجاقلو

سریال فراری اولین کار حسین اجاقلو است اما سابقه کاری دیگری ندارد و آنطور که گفته شده در کلاس‌های بازیگری هم شرکت نکرده است. او به دلیل چابکی زیادی که دارد و تسلطش بر فن بیان برای بازی در این سریال انتخاب شده است.

زندگی خصوصی حسین اجاقلو

از زندگی خصوصی امیرحسین اجاقلو خبرچندای در دست نیست او در شبکه‌های مجازی فعلا صفحه‌ای ندارد و از اینکه از چه خانواده‌ای است هم اطلاعاتی نداریم.

زندگی حرفه‌ای حسین اجاقلو

آنطور که از سریال فراری بر می‌آید و نحوه بازیگری حسین اجاقلو به نظر می‌رسد او زندگی حرفه‌ای خود را آغاز کرده و قرار است منتظر نقش آفرینی‌های زیادی از او باشیم.

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها