خبرهای داغ
کدخبر: ۳۱۳۲۷
تاریخ خبر:

ساعت پخش فیلم «بید مجنون» از شبکه آی‌فیلم

فیلم سینمایی «بید مجنون» پنحشنبه این هفته از آی‌فیلم فارسی پخش خواهد شد.

ساعت پخش فیلم «بید مجنون» از شبکه آی‌فیلم

فیلم سینمایی بید مجنون به کارگردانی مجید مجیدی ششمین ساخته بلند این کارگردان مشهور کشورمان بود که سال ۱۳۸۳ ساخته شد و در بیست و سومین جشنواره فیلم فجر حسابی مورد توجه قرار گرفت.

مجید مجیدی کارگردانی که فیلم هایی چون بدوک، پدر، بچه های آسمان، رنگ خدا و باران را در کارنامه هنری اش داشت با فیلم بید مجنون باز هم اثر ماندگار دیگری به کارنامه هنری اش افزود و برای کارگردانی این فیلم توانست سیمرغ بلورین جشنواره فجر را به دست آورد. پرویز پرستویی بازیگر با سابقه کشورمان در فیلم بید مجنون بازیگر نقش اول مرد بود و با بازی موفقش توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد جشنواره فجر را به خانه ببرد.

فیلم بید مجنون

بید مجنون روایتی از لغزش ایمان مردی به نام یوسف است که بینایی خود را در دوران کودکی از دست داد و در دوران میانسالی با انجام یک جراحی بینایی اش را به دست آورد. بازیگر نقش اول قصه بید مجنون که در دوران نابینایی با خدای خود عهد بسته بود که اگر فرصت دیدن دنیا را بیابد تنها در راه خداوند قدم برمیدارد بعد از رسیدن به مراد، عهدش را فراموش کرده و راه گناه را در پیش می گیرد اما با از دست دادن دوباره بینایی اش باز هم ملتمسانه به درگاه حق تعالی باز می گردد و راه توبه و استغفار را در پیش می گیرد.

فیلم سینمایی «بید مجنون» پنجشنبه ۱۵ تیر، ساعت ۲۲ از آی‌فیلم فارسی پخش و در ساعات ۶ و ۱۴ جمعه بازپخش خواهد شد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها