کدخبر: ۱۱۲۴۹
تاریخ خبر:

آجرلو و فتح‌الله‌زاده با وثیقه آزاد هستند!

شکایت رئیس سازمان خصوصی‌سازی ممکن است اسرار زیادی را در مورد وضعیت استقلال روشن کند. شکاتی که در اثر آن و بر اساس ادعای قربان‌زاده، آجرلو فتح‌الله‌زاده با گذاشتن وجه التزام آزاد شدند.

آجرلو و فتح‌الله‌زاده با وثیقه آزاد هستند!

فصل گذشته یکی از عجیب‌ترین سال‌های تاریخ استقلال بود. تغییر سه مدیر در طی یک فصل و هیات مدیره‌ای ناکارآمد مشکلات بسیاری را برای استقلال به وجود آورد.

مصطفی آجرلو پس از یک فصل که با قهرمانی تاریخی استقلال به پایان رسید، در یک تصمیم شبانه و بدون هیچ توضیحی توسط وزارت ورزش برکنار شد. هرچند که پس از برکناری آجرلو صحبت‌های بسیاری درباره هزینه تراشی‌های سرسام‌آور و نجومی او انجام شد و استقلال هنوز مشکلاتی است که از زمان مدیریت آجرلو در این تیم مانده است. پس از آجرلو، علی فتح‌الله‌زاده برای بار چندم به استقلال بازگشت و مطابق انتظار بدون هیچ آورده‌ای این تیم را ترک کرد. فتح‌الله‌زاده به گفته رئیس سازمان خصوصی‌سازی در شرایطی که منابع مالی برای پرداخت طلب استراماچونی در اختیارش قرار گرفته بود مانند آجرلو آن را پرداخت نکرد تا استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شود. پس از این دو، حجت کریمی به عنوان سرپرست باشگاه استقلال منصوب شد. عملکرد کریمی در دوره حضورش چنان باعث خشم و عصبانیت طرفداران استقلال شد که روزی نبود که هواداران استقلال در شبکه‌های اجتماعی یا در مقابل باشگاه نسبت به او انتقادهای شدیدی نکنند. علاوه بر این عدم تمدید قرارداد ساپینتو و بلاتکلیفی باشگاه در نقل و انتقالات هم اعتراضات به عملکرد حجت کریمی را به اوج خودش رساند.

نکته جالب اینجا است که هر سه مدیر نام برده درگیری‌هایی با حسین قربان زاده رییس سازمان خصوصی سازی داشته و دارند. در این بین حواشی مربوط به آجورلو و فتح الله زاده جدی‌تر است. قربان‌زاده بدهی‌های کلان باشگاه استقلال و همچنین حذف از آسیا را متوجه این دو مدیر میداند که بارها و بارها در مصاحبه‌های متعدد به آن تاکید کرده است.

تنش‌ها میان او با دو مدیر سابق استقلال اخیر بیشتر هم شده چرا که قربان‌زاده اعلام کرده از فتح الله زاده و آجورلو شکایت کرده و این دو برای پاسخگویی در دادسرا حاضر شده‌اند. حتی رئیس سازمان خصوصی‌سازی از تعیین قرار وجه التزام برای این دو خبر داد که عنوان کرد که آجرلو و فتح‌الله‌زاده با قرار وثیقه آزاد هستند.

 قربان‌زاده همچنین شکایتش را شدیداللحن عنوان کرده است. در اینکه این پرونده به چه سرانجامی ختم خواهد شد باید منتظر ماند اما قطعا پاسخ سوالات زیادی را به اهالی فوتبال و هواداران استقلال خواهد داد. بیراه نیست اگر بگوییم در حال حاضر این پرونده مانند جعبه سیاه مسائل مربوط به باشگاه استقلال است که اگر باز شود، ماجراهای این باشگاه را وارد فاز تازه‌ای خواهد کرد.

copied
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    دیگه شکایت قربان زاده ارزشی نداره و او د یگه کاری در خصوصی سازی نیست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی