کدخبر: ۱۶۸۵۱
تاریخ خبر:

تاثیر روانی رای AFC روی سپاهان؛ تداوم نتایج بد!

شکست مقابل ملوان اولین شکست بعد از رای AFC بود. شوک ناشی از این رای می‌تواند باعث تداوم نتایج بد سپاهان شود و این تیم را از مسیر قهرمانی در لیگ برتر خارج کند.

تاثیر روانی رای AFC روی سپاهان؛ تداوم نتایج بد!

 اگرچه رای AFC در پرونده بازی سپاهان و الاتحاد امروز به طور رسمی اعلام شد اما سپاهانی‌ها هم مثل همه اهالی فوتبال در ایران از مفاد این رای خبر داشتند.

احتمالا برای همین هم بود که دیروز در بازی خانگی مقابل ملوان با نتیجه 3 بر دو مغلوب شدند. البته ملوان در سال‌های اخیر همیشه مقابل سپاهان خوب نتیجه گرفته است اما در بازی دیروز مشخص بود که بازیکنان سپاهان حال و روز خوبی ندارند.

سپاهانی‌ها در حالی با این شوک مواجه شدند که منتظر خبرهای خوب بودند اما صدور رای تاثیرش را روی این تیم گذاشت و حالا روزهای سخت‌تری هم در انتظار این تیم است.

سپاهان به ملوان باخت و حالا در بازی بعدی در لیگ برتر روز 21 آبان میزبان پرسپولیس است! این بازی همیشه از بازی‌های سخت و حساس لیگ بوده که معمولا روی سرنوشت لیگ هم تاثیرگذار است. حالا سپاهان در بدترین شرایط روحی باید با پرسپولیس بازی کند.

البته مساله فقط بازی با پرسپولیس نیست. سنگینیِ بار این حکم می‌تواند تا مدت‌ها روی شانه سپاهان سنگینی کند و این تیم را رها نکند. سپاهان بعد از بازی با پرسپولیس باید با تیم‌های استقلال خوزستان، مس رفسنجان، هوادار، آلومینیوم اراک و شمس‌آذر قزوین تا پایان نیم فصل بازی کند.

بازی‌های این تیم تا پایان نیم فصل چندان سخت نیست اما وضعیت روحی این تیم در حال حاضر بسیار شکننده است. سپاهان مقابل ملوان شکست خورد و ممکن است رقبای بعدی هم بتوانند آنها را به دردسر بیندازند.

البته وضعیت می‌تواند از این هم بدتر شود. شاید با اتفاقاتی که افتاده سپاهان دچار تغییرات مدیریتی شود. از طرفی حذف احتمالی از لیگ قهرمانان آسیا هم اتفاق تلخی خواهد بود و همه این مسائل می‌تواند روند نتایج خوب این تیم را متوقف و سپاهان را از مسیر قهرمانی خارج کند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی