کدخبر: ۲۸۴۲۳
تاریخ خبر:

حرکتِ غیراخلاقی علی پروین پس از جشن قهرمانی پرسپولیس همه را عصبانی کرد!

پایان بازی‌های لیگ برتر فوتبال ایران، مصادف بود با جشن قهرمانی پرسپولیس در عصر روز شنبه‌ای که گذشت، در حاشیه جشن قهرمانی فیلمی منتشر شد که بازتابش در رسانه‌ها با عنوان عجیب «کار جالب علی پروین» همراه بود.

حرکتِ غیراخلاقی علی پروین پس از جشن قهرمانی پرسپولیس همه را عصبانی کرد!

برترین‌ها: پایان بازی‌های لیگ برتر فوتبال ایران، مصادف بود با جشن قهرمانی پرسپولیس در عصر روز شنبه‌ای که گذشت، در حاشیه جشن قهرمانی فیلمی منتشر شد که بازتابش در رسانه‌ها با عنوان عجیب «کار جالب علی پروین» همراه بود.

برخی اما معتقد بودند کار جالب علی پروین، فوتبالیست پیشکسوت تیم پرسپولیس نه تنها جالب نبوده،‌ که غیرقانونی و شرم‌آور بوده، استفاده از خودروی آمبولانس برای رفت و آمد و تردد در سطح شهر.

علی پروین

کاربری به نام رهام در این زمینه نوشت: کثافت محض! خاک بر سر طرفداران پرسپولیس اگر اعتراض جدی نکنند. خاک دو عالم بر سرشان! استفاده از آمبولانس برای عبور از ترافیک بی‌...ترین کاری ست که من می‌توانم تصور کنم.

زهره هم نوشت: ‌‎علی پروین بعد از جشن قهرمانی ‎پرسپولیس برای تردد راحت‌تر، سوار امبولانس می‌شه.... چرا این کارو می‌کنید؟ چرا  آمبولانس و فلسفه وجودی‌اش رو زیر سوال می‌برید و مردم رو دچار شک و تردید می‌کنید؟ این بازی با جون ادما نیست؟

البته مازیار معاونی(روزنامه‌نگار) نظر دیگری دارد: علی پروین هفتاد و هشت ساله و محمود خوردبین هفتاد و شش ساله هستند.

دو پیشکسوت و بدون تعارف دو پیرمرد فوتبالی که دهه‌ها از روزهای بازی کردن و برخورداری‌شان از توان بدنی بالا گذشته و بی شک استخوان‌هایی پوک و تحلیل رفته دارند که قطعا در گیر و دار هجوم هوادارانی که در دهه سوم قرن بیست و یکم هنوز همچون چند دهه قبل غیرمودبانه به افراد مشهور هجوم می‌آورند، خواهد شکست پس باید که سوار بر  آمبولانس از مهلکه بگریزند

این چه ربطی به استفاده از آمبولانس در  ۱۴۰۱ دارد؟

در همین زمینه جعفر میعادفر، رییس سازمان اورژانس کشور طی توضیحاتی گفت:

خودروی آمبولانسی که علی پروین و محمود خوردبین را جابه‌جا کرده است، متعلق به یک آمبولانس‌ خصوصی بود و این کار هم غیرقانونی بوده و قطعا طبق قانون به آنها برخورد خواهد شد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی