کدخبر: ۳۲۲۹۶
تاریخ خبر:

ادعای عجیب مالک نساجی: استقلال برای رضایت‌نامه فلاح ۴۷ میلیارد داد

​مالک باشگاه نساجی از چالش‌های مالی و نابرابری‌های موجود در فوتبال ایران گفت. حدادیان تأکید کرد که با این شرایط، نساجی نمی‌تواند با تیم‌های بزرگ رقابت کند و آینده این تیم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

ادعای عجیب مالک نساجی: استقلال برای رضایت‌نامه فلاح ۴۷ میلیارد داد

در جلسه‌ای که با حضور استاندار مازندران، نمایندگان مجلس، مدیرکل ورزش و جوانان، فرماندار قائمشهر و سایر مسئولین مربوطه برگزار شد، رضا حدادیان، مالک باشگاه نساجی، به مسائل و مشکلات این باشگاه پرداخت. او در این جلسه گفت: «بودجه باشگاه من از کل بودجه کمیته ملی المپیک بالاتر است. به خاطر جذابیت‌های فوتبال، ۴۵ هزار نفر از مردم برای تماشای بازی جام حذفی به استادیوم آزادی آمدند. ما کاری کردیم که مردم مازندران جذب فوتبال شدند و حتی بسیاری از هواداران استقلال و پرسپولیس به سمت نساجی کشیده شدند و الان عاشق نساجی هستند.»

حدادیان با بیان اینکه در این سال‌ها فقط به مردم مازندران خدمت کرده و هدفش مسئولیت اجتماعی بوده است، افزود: «در لیگی که ۴ هزار میلیارد تومان پول جابه‌جا می‌شود، ما چگونه می‌توانیم با تیم‌ها رقابت کنیم؟ استقلال فقط برای رضایت‌نامه سامان فلاح ۴۷ میلیارد تومان پرداخت کرده است. ما چطور می‌توانیم با این شرایط بازیکن جذب کنیم و فعالیت کنیم؟»

او ادامه داد: «تمام منابع مالی در تیم‌های دولتی است. تیم‌هایی مثل گل‌گهر و مس شهر بابک که حتی فوتبال ندارند، امکانات ورزشی زیادی دارند، ولی سهم مازندران چیست؟ من چطور می‌توانم با استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تیم‌های متمول دیگر رقابت کنم؟ ۳۰ درصد فوتبال داخل زمین است و ما شرایط مقابله با این تیم‌ها را نداریم.»

حدادیان با اشاره به اینکه استان مازندران ۴ میلیون نفر جمعیت دارد، گفت: «چرا کسی نیست که از ارگان‌های دولتی برای نساجی هزینه کند؟ لیگ ما دولتی است، ولی سهم نساجی از این وضعیت چیست؟ حداقل حق پخش را به تیم‌های خصوصی بدهند.»

او تأکید کرد: «نساجی با این شرایط، توان ادامه کار را ندارد. توانمندی تیمداری را در سال جاری ندارم، اما برای اینکه نساجی آسیب نبیند، کمک کردم تا تیم تمرین کند. من بچه همین استان هستم و دوست ندارم نساجی که ۶ سال برایش زحمت کشیدم آسیب ببیند. برای خودم هیچ چیزی نخواستم و نمی‌خواهم. در این سال‌ها نه وامی گرفتم و نه درخواست غیرمعقولی داشتم، ولی به فکر نساجی باشید.»

حدادیان با بیان اینکه ما ساختار نداریم، گفت: «ما در استان مازندران یک استادیوم درست و حسابی نداریم. این برای استانی که مهد ورزش است، خوب نیست.»

او درباره محصولات آکادمی این باشگاه نیز گفت: «۷ رده در آکادمی نساجی مازندران بازیکن داریم. همه این کارها بحث مسئولیت اجتماعی است. بازیکنانی در این آکادمی ساختیم و بذر این بازیکنان حالا در حال برداشت است.»

حدادیان از اقدام یک باشگاه کشتی نیز انتقاد کرد و گفت: «برای شهری که سمبل ورزش است زشت است که افرادی بیایند و از باشگاهش به صورت نامحسوس از حساب ما پول خارج کنند. متأسفانه یک تیم کشتی چند سال پیش در قائمشهر بود که از نساجی طلب داشت و بدون اطلاع ما از حساب باشگاه پول خارج کرد. باید همه تلاش کنند کارخانه‌ای بیاید و نساجی را بگیرد تا شخصیت تیم و مردم مازندران و هواداران پرشور نساجی حفظ شود.»

او در پایان افزود: «نساجی ویترین فوتبال ایران و فوتبال مازندران است. کلی از جوانان فوتبال مازندران درگیر همین باشگاه نساجی هستند و اگر این تیم‌ها نباشند این جوانان کجا بروند؟ کجا خودشان را خالی کنند؟ همین نساجی باعث شده خیلی از نونهالان و نوجوانان فوتبالیست شوند. امثال امیر سام دلیری و مرصاد سیفی حاصل آکادمی باشگاه هستند.»

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی