کدخبر: ۲۶۹۲۷
تاریخ خبر:

آیا ساکت الهامی مانع قهرمانی استقلال می شود؟

ساکت الهامی به عنوان سرمربی تراکتور و نساجی، استقلال را از رسیدن به ۲جام دور نگه داشته است و باید دید این اتفاق بازهم تکرار می‌شود یا خیر.

آیا ساکت الهامی مانع قهرمانی استقلال می شود؟

هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد و در یکی از حساس‌ترین دیدارها 2 تیم نساجی و استقلال تهران باید در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف یکدیگر بروند. میزبان برای بقا باید در خانه بهترین نتیجه را کسب کند و آبی‌پوشان نیز در مسیر قهرمانی به چیزی جز پیروزی نباید فکر کنند.

نساجی در بهترین فرم ممکن

نساجی طی پنج بازی رسمی اخیرش تنها یک شکست داشته که آن هم 2 هفته قبل برابر پرسپولیس بود. آن‌ها در چهار مسابقه دیگر خود به ۱۰ امتیاز از ۱۲ امتیاز ممکن دست یافتند و در آخرین بازی با نتیجه۴ بر یک از سد رقیب مستقیم خود استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر گذشتند تا امیدشان برای بقا بیش از قبل شود.

فرمولی که حکم به باخت استقلال می‌دهد!

عملکرد نساجی در ۴ بازی اخیر خانگی‌اش بسیار پرنوسان بوده است. آن‌ها دیدارهای خود را به ترتیب یک‌درمیان برده و باخته‌اند. قائمشهری‌ها ابتدا با نتیجه یک بر صفر از سد شمس‌آذر گذشتند اما در بازی خانگی بعدی با همین نتیجه به ملوان باختند. تراکتور، قربانی بعدی تیم ساکت الهامی در ورزشگاه شهید وطنی بود ولی پرسپولیس به چنین عاقبتی دچار نشد و با حساب 2 بر یک از سد نساج‌ها گذشت. حالا باید دید طبق این فرمول باید منتظر پیروزی نماینده استان مازندران باشیم یا تیم تحت هدایت جواد نکونام این فرمول را نقض خواهد کرد.

نکونام به سرنوشت مجیدی دچار می‌شود؟

ساکت الهامی در فینال جام حذفی سال ۱۳۹۹ موفق شد در قامت سرمربی تراکتور با شکست ۳ بر ۲ استقلال، اولین قهرمانی‌اش دوران سرمربیگری را به ارمغان بیاورد و اجازه ندهد تیم پایتخت‌نشین فصل را با کسب جام به اتمام برساند. او ۲ سال بعد به عنوان سکان‌دار نساجی و در مرحله یک‌چهارم نهایی موفق شد باری دیگر شاگردان فرهاد مجیدی را شکست دهد و این اتفاق در ضربات پنالتی رخ داد. آیا مربی اسبق استقلال قرار است برای مرتبه‌ای دیگر، آبی‌پوشان را از رسیدن به یک جام ناکام بگذارد؟

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی