کدخبر: ۲۹۵۰۲
تاریخ خبر:

ساعت پخش بازی اسپانیا و کرواسی یورو۲۰۲۴

شنبه ۲۶ خرداد ماه ۱۴۰۳ شب دوم مسابقات یورو۲۰۲۴ اسپانیا به مصاف کرواسی میرود.

ساعت پخش بازی اسپانیا و کرواسی یورو۲۰۲۴

مطابق برنامه بازی‌های یورو ۲۰۲۴، دیدار اسپانیا و کرواسی در یورو ۲۰۲۴ از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران برگزار می‌شود. بازی اسپانیا و کرواسی به صورت زنده از شبکه ۳ سیما پخش خواهد شد.

آمار و ارقام بازی ها

کرواسی در آخرین دیدار تدارکاتی خود پیش از یورو توانست تیم قدرتمند پرتغال را با نتیجه ۲ بر یک مغلوب کند. پیش از آن هم مقدونیه شمالی را ۳ بر صفر شکست داد. ۴ بر ۲ از سد مصر گذشت و برابر تونس با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد.

اسپانیا هم در ۴ دیدار آخر تدارکاتی خود برابر کلمبیا یک بر صفر شکست خورد. برابر برزیل با نتیجه ۳ به ۳ متوقف شد. آندورا را ۵ بر صفر شکست داد و ۵ بر یک از سد ایرلند شمالی گذشت.

اسپانیا و کرواسی آخرین بار در سال ۲۰۲۳ در بازی های لیگ ملت های اروپا به مصاف هم رفتند که بازی با تساوی صفر به صفر به پایان رسید و اسپانیا در ضربات پنالتی پیروز شد.

این دو تیم تاکنون ۱۰ بار به مصاف هم رفته اند که ۳ برد برای کرواسی، ۶ برد برای اسپانیا و یک تساوی حاصل این جدال ها بوده است.

سنگین ترین شکست کرواسی برابر اسپانیا در سال ۲۰۱۸ و در رقابت های لیگ ملت های اروپا بود که اسپانیا با نتیجه ۶ بر صفر به برتری رسید. کرواسی برای هفتمین بار در رقابت های یورو حاضر می شود.

جوان ترین بازیکن تاریخ یورو

لامین یامال بازیکن ۱۶ ساله تیم ملی اسپانیا در صورتی که در این دیدار به زمین برود می تواند عنوان جوان ترین بازیکن تاریخ یورو را به نام خود ثبت کند. رکورد فعلی برای جوانترین بازیکن یورو در دست کاپر کوزلوفسکی لهستانی با ۱۷ سال و ۲۴۶ روز است.

ترکیب احتمالی ۲تیم اسپانیا و کرواسی

اسپانیا : سیمون - کارواخال، فرناندز، له نورماند، گریمالدو - پدری، رودری، رویز - یامال، موراتا، ویلیامز

کرواسی : لیواکوویچ - استانیشیچ، شوتالو، پونگراچیچ، گواردیول - مودریچ، بروزوویچ، کواچیچ - مایر، بودیمیر، کراماریچ

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی