کدخبر: ۲۹۶۸۴
تاریخ خبر:

میثاقی باید از این دو مجری درس بیاموزد

مسابقات جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ شروع شده است و علاقمندان یک ماه از این ضیافت فوتبالی لذت خواهند برد.

میثاقی باید از این دو مجری درس بیاموزد

مسابقات جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ شروع شده است و علاقمندان یک ماه از این ضیافت فوتبالی لذت خواهند برد. ویژه‌برنامه‌ها تاثیری فراوان در حظ مضاعف از فوتبال دارند؛ چنان‌که ویژه‌برنامه‌های عادل فردوسی‌پور، خاص و عام را با خود همراه می‌کرد.

شبکه سه در سال‌های اخیر، سکان را به دیگران سپرده است که از نظر برنامه‌سازی، فاقد نوآوری هستند. بدتر جایی بود که محمد حسین میثاقی با همراهی محمدرضا احمدی، قاب تلویزیون را تبدیل به محلی برای شوی غیرجذاب خود می‌کردند. از شوخی‌ها و خوشمزه‌بازی‌های ناتمام؛ تا سینه سپر شده میثاقی که وقتی نظر می‌داد، گویی زبده‌ترین کارشناس فوتبال دنیا است!

خوشبختانه شبکه سه برای ویژه‌برنامه «یورو ۲۰۲۴»، ترکیب تکراری و ناموفق احمدی-میثاقی را تغییر داده و سکان را به دست حمید محمدی و پیمان اسدیان سپرده. خود برنامه، هنوز برگ‌برنده رو نکرده، اما نمی‌توان کیفیت بالای مجریان را نادیده گرفت.

محمدی و اسدیان، مفید و مختصر حرف می‌زنند؛ اطلاعات خوبی به مخاطب می‌دهند و مهم‌تر این‌که از خودنمایی پرهیز می‌کنند. مثلا اسدیان در شب اول گفت که در دنیای امروز با در اختیار داشتن یک گوشی موبایل، می‌توان به همه اطلاعات فوتبالی دست یافت؛ ما هم در تلاش هستیم که چیزی کم نگذاریم. این موضع‌گیری را مقایسه کنید با تیزرهای مدام میثاقی و احمدی در وصف ویژه‌برنامه‌های فوتبالی که اجرا می‌کردند.

اسدیان، سال‌ها مجری و گوینده بخش ورزشی شبکه خبر بوده و سیری منطقی طی کرده تا به صندلی اجرای «یورو ۲۰۲۴» رسیده. محمدی هم ریشه در بخش خبر دارد و پس از اجرای «فوتبال۱۲۰»، مجری «گزارش ورزشی» شد. او هم پله پله پیش آمده و پی برده موقع اجرا، خودشیفتگی و هیجان کاذب، سم است!

این شب‌ها با تماشای ویژه‌برنامه یورو در شبکه سه ( فارغ از کیفیت آن) از اجرای دو مجری بی‌ادعا اما مسلط، لذت می‌بریم.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی