خبرهای داغ
کدخبر: ۳۰۱۴۴
تاریخ خبر:

از طغیان شبانه هواداران استقلال تا ترند شدن اخراج جواد نکونام!

هواداران استقلال با موجی از کامنت‌ها علیه جواد نکونام درخواست جذب سرمربی خارجی برای آبی‌پوشان را دارند.

از طغیان شبانه هواداران استقلال تا ترند شدن اخراج جواد نکونام!

جواد نکونام در اولین تجربه مربیگری روی نیمکت استقلال باتوجه به اینکه آبی‌پوشان تا چند هفته پایانی در لیگ برتر صدرنشین بودند با حاشیه‌های عجیب و توجه به نتیجه تیم رقیب قافیه قهرمانی را به پرسپولیس باخت و در جام حذفی نیز با قبول شکست مقابل مس رفسنجان خیلی زود کنار از دور مسابقات کنار رفت تا بسیاری از هواداران استقلال از کارنامه نکو راضی نباشند.

هواداران تیم فوتبال استقلال طی ساعات گذشته با حضور پررنگ در شبکه‌های اجتماعی، اعتراض خود را نسبت به احتمال ادامه همکاری این تیم با جواد نکونام ابراز کردند. استقلالی‌ها با گذاشتن بیش از ۳۰ هزار کامنت زیر آخرین پست اینستاگرامی هلدینگ خلیج فارس و توییت‌هایی مشترک در شبکه اجتماعی X، خواهان اخراج نکونام و جذب یک سرمربی خارجی شدند.

این حرکت جمعی هواداران پس از انتشار خبر ابقای جواد نکونام برای فصل آینده در استقلال صورت گرفته است. هواداران استقلال معتقدند که با تغییر کادر فنی و حضور یک سرمربی با تجربه بین‌المللی، استقلال می‌تواند عملکرد بهتری از خود در رقابت‌های لیگ برتر و مسابقات آسیایی به نمایش بگذارد.

استقلالی‌ها اعتقاد دارند از آنجایی که پرسپولیس توانسته با یک سرمربی در حد والتر ماتزاری به توافق برای همکاری دست یابد، آن‌ها نیز می‌توانند یک مربی در چنین سطحی روی نیمکت تیم خود داشته باشند.

#اخراج جواد نکونام ترند شد

اقدام هواداران استقلال با ترند کردن #اخراج_نکونام در توییتر در واقع نشانه‌هایی روشن از درخواست طرفداران برای برکناری این سرمربی است.

هواداران استقلال از سبک بازی دفاعی نکونام ناراضی بوده و معتقدند این شیوه در لیگ نخبگان جواب نخواهد داد و فقط حضور سرمربی معتبر خارجی می‌تواند به استقلال در این وضعیت کمک کند.

مسلما هواداران استقلال با اتفاقاتی که در فصل گذشته افتاده است نگران تکرار حاشیه‌ها و ناکامی دوباره تیم محبوبشان هستند و ترند کردن  هشتگ‌های اخراج_نکونام به نوعی به مالکان هلدینگ پیام می‌دهند که مربی خارجی می‌خواهند.

copied
ارسال نظر
 
  • ROHAM Roham

    استقلال بدبخت کردین .الان این مربی ب ای ن خوبی ک بیاد جاش ک‌یسال تازه تیمو بشناس ه .نکنید دوست این کار و نمیکنه شاید کسی ک موفقیت استقلال نمیخاد میخاد جو بهم بزن ه .

  • آبی دل

    نکونام ضد فوتبال بوده وهست،فقط دنبال حاش یه سازی هست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها