کدخبر: ۳۰۲۶۸
تاریخ خبر:

زمان پخش دیدار آلبانی و اسپانیا یورو ۲۰۲۴

اسپانیا با شکست دادن آلبانی در ۷۳.۲ درصد از شبیه سازی های پیش از مسابقه، یکی از محبوب ترین ها برای به پایان رساندن گروه B با حداکثر امتیاز است.

زمان پخش دیدار آلبانی و اسپانیا یورو ۲۰۲۴

تیم ملی آلبانی و اسپانیا دوشنبه ۴تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف هم می روند.

آلبانی تاکنون در هر دو بازی یورو ۲۰۲۴ اولین گل را به ثمر رسانده است، اما هنوز پیروز نشده است (۱ تساوی ۱). هیچ تیمی تا به حال در سه بازی متوالی یورو گل اول را به ثمر نرسانده و در هیچ یک از آنها پیروز نشده است.

اسپانیا در هر ۸ دیدار قبلی خود آلبانی را شکست داده است و ۳۱ گل زده و تنها ۳ گل دریافت کرده است.

برد ۱-۰ اسپانیا مقابل ایتالیا در بازی دوم، نه تنها جایگاه آنها را در مرحله حذفی یورو ۲۰۲۴ تضمین کرد، بلکه آنها را به عنوان برنده گروه B نیز تثبیت کرد. آنها به دنبال پیروزی در سه بازی ابتدایی خود در مسابقات قهرمانی اروپا برای تنها یک ثانیه هستند. زمان، که قبلاً در سال ۲۰۰۸ این کار را انجام داده بودند، زمانی که آنها قهرمان مسابقات شدند.

ترکیب احتمالی دو تیم:

آلبانی:الهان کاستراتی، اتریت بریشا، توماس استراکوشا، آردیان اسماجلی، آرلیند آجتی، برات جیمسیتی، السید هیساج، انیا میهاج، ایوان بالیو، ماراش کومبولا، ماریو میتاج، ناصر علیجی، امیر ابراشی، ارنست موچی، کلاوس بریشیلا، مدیون آسیجان ندیم باجرمی، قاظیم لاچی، یلبر رمضانی، آربر خوجه، آرماندو بروجا، جاسر اسانی، میرلیند داکو، ری مناج، تاولانت صفری.

سرمربی: سیلوینیو

اسپانیا: الکس ریمیرو، دیوید رایا، اونای سیمون، الکس گریمالدو، آیمریک لاپورته، دنی کارواخال، دنی ویویان، ژسوس ناواس، مارک کوکورلا، ناچو، رابین لو نورماند، الکس بائنا، فابین روئیز، فرمین لوپز، میرمندری، می‌پینو، رودری، آلوارو موراتا، آیوزه پرز، دنی اولمو، فران تورس، خوسلو، لمینه یامال، میکل اویارزابال، نیکو ویلیامز.

سرمربی: لوئیس د لا فوئنته

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی