کدخبر: ۳۱۷۲۴
تاریخ خبر:

آتیلا حجازی: لطفا به استقلال کمک کنید

آتیلا حجازی، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال، در مصاحبه‌ای با تسنیم به مشکلات و چالش‌های تیم اشاره کرد و از هواداران خواست که شرایط فعلی را درک کنند. در ادامه، بخش‌های مختلف این مصاحبه را مرور می‌کنیم.

آتیلا حجازی: لطفا به استقلال کمک کنید

 

حجازی درباره بازگشتش به تیم استقلال گفت: 

«از روز اول مشکلی برای فعالیت نداشتم، اما تماسی برای حضور در تیم گرفته نشده است. مرتب با فرشید سمیعی، سرپرست باشگاه، در تماس هستم ولی هنوز صحبتی برای حضورم در تیم نشده است. بودن یا نبودنم در استقلال بستگی به تصمیم باشگاه دارد.»

وی درباره وضعیت نامطلوب استقلال در نقل و انتقالات اظهار داشت:

«با جواد نکونام مفصل صحبت کردم. شرایط فعلی مورد نظر و دلخواه نیست. هواداران تماس می‌گیرند و نگرانند که چرا باشگاه بازیکن نمی‌گیرد یا سراغ بازیکنان بهتر نمی‌رود. حضور در لیگ نخبگان آسیا با این شرایط سخت است و نیاز به بازیکنان خوب خارجی داریم تا نقاط ضعف سال گذشته را پوشش دهیم و در سه جام لیگ برتر، حذفی و آسیا رقابت کنیم.»

عدم اظهار نظر نکونام

حجازی در پاسخ به این سؤال که چرا نکونام درباره شرایط تیم صحبتی نمی‌کند، گفت:

«دلیلش را نمی‌دانم و باید از خودش بپرسید. چیزی که از روند یارگیری می‌بینیم مثبت نیست، مگر اینکه در این چند روز تغییراتی صورت بگیرد. نماینده هلدینگ خلیج فارس گفته بود درصدد بستن تیم خوبی هستند اما هر چقدر زمان بگذرد، کار سخت‌تر می‌شود. هواداران انتظارات به‌حقی دارند و باید بازیکنان خوبی جذب کنیم.»

مشکلات مالی و جذب بازیکن

بازیکن پیشین استقلال ادامه داد:

«طبق صحبتی که با نکونام داشتم، بازیکن تاپی که آزاد باشد در نقل و انتقالات نداریم. هواداران باید بدانند بازیکنان خوب تحت قرارداد باشگاه‌هایشان هستند. از طرفی، رقم قراردادها بالاست. به عنوان مثال، به بازیکنی ۳۰ میلیارد تومان پیشنهاد داده می‌شود اما با باشگاه دیگری با رقم ۵۰ میلیارد قرارداد می‌بندد. با این حال، باز هم می‌توان بازیکن خوب خرید. نکونام و کادر فنی‌اش تلاش کرده‌اند، اما جذب بازیکن خیلی سخت است. از آقایان علی عسگری و احمد شهریاری می‌خواهیم به داد استقلال برسند.»

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی