کدخبر: ۳۲۱۱۱
تاریخ خبر:

چالش خدمت سربازی برای ستارگان تیم ملی ایران

بسیاری از ستارگان فوتبال ایران در آستانه سربازی قرار دارند که این مسئله می‌تواند تغییرات چشمگیری در تیم‌های ملی و باشگاهی ایجاد کند. در ادامه به جزئیات این موضوع پرداخته‌ایم.

چالش خدمت سربازی برای ستارگان تیم ملی ایران

 

مسئله خدمت سربازی برای فوتبالیست‌های ایرانی همیشه چالشی بوده است. تا چندی پیش، معافیت‌های سنی برای بازیکنان لیگ برتر و ملی‌پوشان تا حدی این مشکل را حل کرده بود، اما با عدم تمدید این معافیت‌ها، بحران جدیدی به وجود آمده است.

تنها تیم نظامی لیگ برتر، ملوان، قادر به جذب تمامی بازیکنان سرباز نیست. این محدودیت و همچنین عدم پرداخت دستمزد مطلوب در دوره خدمت سربازی باعث کاهش انگیزه بازیکنان برای بازی در این تیم می‌شود.

سازمان نظام وظیفه تأکید دارد که تمامی بازیکنان مشمول باید خدمت سربازی خود را بگذرانند و بعد از دریافت کارت پایان خدمت، به تیم‌های موردنظر خود ملحق شوند.

اسامی بازیکنان مشمول خدمت سربازی

در لیست منتشر شده از بازیکنان تیم ملی ایران، ۲۰ بازیکن مشمول خدمت سربازی هستند که توانسته‌اند خدمت خود را به تعویق بیاندازند:

مهدی ترابی ، مهدی قایدی، علیرضا بیرانوند،حسین پورحمیدی،محمدامین حزباوی،سعید عزت‌اللهی، سردار آزمون، علیرضا جهانبخش، سامان فلاح، محمد قربانی، آرمین سهرابیان، سیدمحمد کریمی، محمد خدابنده‌لو، سعید سحرخیزان ، حسین گودرزی، ابوالفضل جلالی، ،پیام نیازمند،سیدمجید حسینی،علی قلی‌زاده،امید نورافکن،اللهیار صیادمنش.

 وضعیت بازیکنان

پیام نیازمندبه دلیل درگذشت پدرش، احتمالاً کارت پایان خدمت دریافت خواهد کرد.

جلالی و نورافکن برای گذراندن خدمت سربازی به ملوان پیوسته‌اند.

قایدی، عزت‌اللهی، آزمون، جهانبخش، قربانی، سحرخیزان، حسینی، قلی‌زاده و صیادمنش که در خارج از ایران بازی می‌کنند، تا زمان بازگشت به ایران مشکلی نخواهند داشت.

ترابی، بیرانوند، پورحمیدی، فلاح، سهرابیان، کریمی، خدابنده‌لو و گودرزی با معافیت تحصیلی توانسته‌اند خدمت را به تعویق بیاندازند، اما با پایان سنوات تحصیلی باید خود را به نظام وظیفه معرفی کنند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی