خبرهای داغ
کدخبر: ۲۹۷۷۳
تاریخ خبر:

دکوراسیون شاهانه خانه امیر قلعه‌نویی

امیر قلعه نویی از افراد سرمایه‌داری است که زندگی مجللی دارد. این تصاویر که دکوراسیون سلطنتی خانه قلعه نویی را نشان می‌دهد این وضوع را تایید می‌کند.

دکوراسیون شاهانه خانه امیر قلعه‌نویی

 

رنگ در دکوراسیون خانه آقای بازیکن

 

در خانه‌ی امیر قلعه‌نویی از تم رنگی کرمی و قهوه‌ای استفاده شده است. مبلمان نئوکلاسیک کرمی و طلایی رنگ در هماهنگی با فرش قهوه‌ای و کرمی قرار دارد.

دکوراسیون مجلل خانه قلعه نویی.jpg2

دکور پذیرایی خانه امیر قلعه نویی

وجود شومینه‌ای بزرگ که دو طرف آن بوفه قرار داده شده است، نشان می‌دهد که این خانه‌، فضای پذیرایی بزرگ دارد. گوشه‌ای از این خانه سلطنتی با کنسولی کلاسیک و اکسسوری‌ها و آینه‌ی روی آن که در آنها رنگ‌های قهوه‌ای، سفید و طلایی به کار رفته، تزئین شده است.

تصویر زیر که مشخص نیست خانه امیر قلعه‌نویی است یا در جای دیگری گرفته شده، سالنی با دکوراسیون کلاسیک و رنگ‌های سفید، کرمی و زرشکی است. ابزارهای روی دیوار و پرده به شکلی کلاسیک هستند ولی در کنار آنها از مبل مدرن و فرش سنتی استفاده شده است و جالب است که این تفاوت در مدل مختلف وسایل باعث دلزدگی نمی‌شود.

دکوراسیون مجلل خانه قلعه نویی

محوطه خانه امیر قلعه نویی

خانه‌ی مجلل نیاز به محوطه و فضای سبزی جذاب دارد تا یک خانه کامل و زیبا را ایجاد کند. تصاویری از فضای محوطه خانه امیر قلعه نویی را می‌بینید. اینطور که از تصاویر مشخص است، این بازیکن به داشتن حیاطی بزرگ و سبز علاقه دارد. ترکیبی از کاشت گیاهان سوزنی برگ و همیشه سبز در این باغچه‌ها کاشته شده است.

دکوراسیون مجلل خانه قلعه نویی.jpg3

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها