کدخبر: ۳۱۷۳۶
تاریخ خبر:

راز قتل مرد میانسال در پارک فاش شد: همسر و دخترش بازداشت شدند!

صبح روز گذشته، جسد مردی میانسال در میان شمشادهای پارکی در غرب تهران پیدا شد. با حضور تیم جنایی در محل، تحقیقات برای کشف هویت مقتول و رمزگشایی از این جنایت آغاز شد.

راز قتل مرد میانسال در پارک فاش شد: همسر و دخترش بازداشت شدند!

سایت خبری پنجره؛ صبح روز گذشته، جسد مردی میانسال در میان شمشادهای پارکی در غرب تهران پیدا شد. با حضور تیم جنایی در محل، تحقیقات برای کشف هویت مقتول و رمزگشایی از این جنایت آغاز شد.

در بررسی اولیه، هویت مقتول به عنوان مردی ۵۵ ساله به نام "محمود" و شغل راننده تاکسی اینترنتی، شناسایی شد. در کنار جسد او، یک جعبه ابزار پزشکی و عینک آفتابی که متعلق به مقتول بود، به چشم می‌خورد.

با توجه به شواهد و اظهارات شاهدان عینی، مشخص شد که محمود با شلیک گلوله به سرش به قتل رسیده است.

در حالی که تحقیقات در محل جنایت ادامه داشت، ناگهان زنی میانسال به همراه دختر ۱۸ ساله‌اش خود را به مأموران رساندند و با فریاد و گریه مدعی شدند که محمود همسر آنهاست.

زن میانسال در ادامه گفت که ساعاتی قبل برای خرید دارو برای همسرش که بیمار بوده از خانه خارج شده و زمانی که بازگشته، اثری از او نبوده است. او همچنین گفت که با نگرانی از وضعیت همسرش، به همراه دخترش به دنبال او گشته‌اند تا اینکه در نهایت با جسد او در پارک روبرو شده‌اند.

اظهارات ضد و نقیض زن میانسال و تناقضاتی که در صحبت‌های او وجود داشت، توجه بازپرس را برانگیخت.

نخستین دلیل این بود که جعبه ابزار پزشکی که متعلق به زن جوان بود، در کنار جسد مقتول پیدا شده بود.

دلیل دوم اینکه، زن میانسال مدعی بود که وقتی دیده شوهرش در خانه نیست، با تلفن همراه او تماس گرفته، اما بررسی‌ها نشان می‌داد که لحظه تماس او با شوهرش همزمان با شلیک گلوله به سر مقتول بوده است.

دلیل سوم نیز این بود که مادر و دختر برای یافتن ردی از پدر خانواده درست به محلی رفته بودند که قتل رخ داده بود.

با توجه به این شواهد، بازپرس جنایی دستور بازداشت زن میانسال و دخترش را صادر کرد و تحقیقات از آنها برای روشن شدن ابعاد این جنایت همچنان ادامه دارد

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی