کدخبر: ۳۱۹۰۹
تاریخ خبر:

کشف جسد مثله شده داخل گاری زباله در شهرک مهرگان مشهد

عصر دیروز، در شهرک مهرگان مشهد، کارگران شهرداری با صحنه‌ای دلخراش مواجه شدند که راز یک جنایت هولناک را فاش کرد. بقایای جسد یک انسان درون پلاستیک‌های مشکی زباله کشف شد و ماجرای این قتل وحشتناک در حال بررسی است.

کشف جسد مثله شده داخل گاری زباله در شهرک مهرگان مشهد

در حدود ساعت ۱۳ بعدازظهر، کارگران شهرداری در حالی که گاری زباله را درون کامیون تخلیه می‌کردند، ناگهان با پایی انسان که از یکی از پلاستیک‌های مشکی بیرون زده بود، روبرو شدند. یکی از کارگران، وحشت زده پلاستیک را باز کرد و با بقایای جسد مثله شده‌ای روبه‌رو شد. بلافاصله نیروهای انتظامی را مطلع کردند و خودروهای پلیس با آژیرهای روشن وارد شهرک مهرگان شدند.

بررسی صحنه جرم

با حضور قاضی محمود عارفی‌راد و گروهی از کارآگاهان پلیس آگاهی در محل حادثه، تحقیقات آغاز شد. به دلیل احتمال وجود بقایای جسد در کامیون زباله، این کامیون به کلانتری شهرک مهرگان منتقل و مورد بررسی دقیق قرار گرفت. بقایای جسد که مربوط به یک مرد جوان سفیدپوست بود، برای بررسی‌های تخصصی کنار هم قرار داده شد. این جسد متعلق به جوانی حدود ۲۰ تا ۳۵ ساله بود که با شیئی تیز قطعه قطعه و درون پلاستیک‌های مشکی قرار داده شده بود.

کشف جسد

تحقیقات پلیس

تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان این جنایت هولناک با دستورات محرمانه قاضی عارفی‌راد آغاز شده است. گروهی از افسران کارآزموده دایره قتل عمد آگاهی به سرپرستی سروان آرمین منفرد، دامنه رصدهای اطلاعاتی را به فرضیه‌های گوناگونی گره زده‌اند.

درخواست کمک از مردم

سرهنگ مهدی سلطانیان، رئیس پلیس آگاهی مشهد، از شهروندان درخواست کرده است که اگر اطلاعاتی در این باره دارند، با شماره‌های 110، 21825290، 21825267 یا تلفن 09057132062 تماس بگیرند. همکاری مردم می‌تواند به کشف حقیقت و دستگیری عاملان این جنایت کمک شایانی کند.

به امید اینکه با همکاری مردم و تلاش نیروهای انتظامی، هر چه زودتر پرده از این معمای هولناک برداشته شود.

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی