کدخبر: ۳۲۱۹۹
تاریخ خبر:

افشای راز یک قتل؛ اخاذی غیراخلاقی از زن متاهل!

در حادثه‌ای تلخ و پیچیده در تهران، قتل مردی میانسال به دلیل اخاذی و تهدیدهای مکرر از سوی یک فرد ناشناس رخ داد. مظنون اصلی این پرونده، همسر مقتول، در نهایت فردی را به عنوان قاتل معرفی کرد.

افشای راز یک قتل؛ اخاذی غیراخلاقی از زن متاهل!

سایت خبری پنجره؛ رسیدگی به این پرونده جنایی از بامداد ۱۸ تیرماه آغاز شد. مأموران کلانتری ۱۳۸ جنت‌آباد، با گزارش کشف جسد مردی میانسال در یک فضای سبز در حاشیه پارک جنت‌آباد، تحقیقات خود را شروع کردند. بازپرس کشیک قتل، موسی رضازاده، و تیم جنایی با حضور در محل، با جسد مردی ۶۰ ساله روبرو شدند که با شلیک یک گلوله به سرش به قتل رسیده بود.

در صحنه جرم، هویت مقتول با توجه به عدم وجود اسناد شناسایی ناشناس ماند. در کنار جسد، جعبه‌ای با ابزار پزشکی و یک عینک آفتابی یافت شد. شاهدان محلی نیز تأیید کردند که صدای تیراندازی را شنیده و سپس جسد را پیدا کرده‌اند.

در حالی که تحقیقات برای شناسایی هویت مقتول ادامه داشت، زن میانسالی همراه با دختر ۱۸ ساله‌اش به صحنه رسید و با داد و فریاد اعلام کرد که مقتول همسرش، محمود، است که از چند ساعت قبل ناپدید شده بود. زن در اظهاراتش توضیح داد که او و دخترش در حال جستجوی همسر ناپدید شده بودند که به محل قتل رسیدند.

در ادامه تحقیقات، بازپرس جنایی سه دلیل برای بازداشت زن ارائه داد: نخست، یافتن جعبه ابزار پزشکی نزدیک جسد که زن مدعی بود در خودرو است؛ دوم، زمان تماس زن با همسرش که با زمان شلیک گلوله مطابقت داشت؛ و سوم، حضور زن و دخترش در محل کشف جسد به جای جستجو در بیمارستان‌ها.

در بازجویی‌های بعدی، زن به نام فرزانه، اعتراف کرد که شوهرش راننده تاکسی اینترنتی بوده و در لحظه قتل در محل حضور داشته است. او همچنین فردی به نام بهنام را به عنوان قاتل معرفی کرد و افزود که بهنام مدت‌هاست که با تهدید و اخاذی، او را تحت فشار قرار داده است.

فرزانه توضیح داد که شب حادثه، هنگام خروج از خانه برای تزریق به بیماران، با بهنام مواجه شده و درگیر مشاجره با او شده بود. در همین هنگام، همسرش از راه رسیده و صحنه را مشاهده کرده بود. پس از بازگشت به محل، فرزانه متوجه شده که بهنام همسرش را به قتل رسانده است.

بازپرس جنایی دستور بررسی ادعاهای فرزانه و دستگیری بهنام را صادر کرده و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی