کدخبر: ۳۲۲۷۲
تاریخ خبر:

بار دیگر، مرگ تلخ یک مرد جوان در درگیری با سه برادر به خاطر شارژ ساختمان

غروب چهارشنبه بیست و هفتم تیرماه، بیمارستانی در جنوب تهران گزارشی از مرگ مشکوک یک مرد جوان دریافت کرد. این حادثه مربوط به درگیری خونین در یک ساختمان چهار طبقه بود که منجر به دستگیری سه برادر شد.

بار دیگر، مرگ تلخ یک مرد جوان در درگیری با سه برادر به خاطر شارژ ساختمان

طبق گزارش سایت جنایی، مأموران انتظامی با بررسی‌های اولیه دریافتند که مرد جان‌باخته همان فردی است که ساعت ۱۹ همان روز در جریان یک درگیری خونین مجروح شده بود. این درگیری در ساختمانی چهار طبقه در میدان خراسان رخ داده و مقتول، مردی ۲۵ ساله، در جریان درگیری با سه برادر افغان مجروح شده بود.

شهادت شاهد اصلی

زن بارداری که همسر برادر مقتول بود، صحنه درگیری را مشاهده کرده و با وجود شرایط نامساعدش، توسط مأموران مورد تحقیق قرار گرفت. وی در توضیحاتش گفت: "دو سال بود که در طبقه چهارم این ساختمان اجاره‌نشین بودیم و با این سه برادر که در طبقه سوم زندگی می‌کردند، به خاطر نظافت راه پله‌ها و شارژ ساختمان اختلاف داشتیم. روز حادثه همسرم به ماموریت کاری رفته بود و من تنها بودم که سه برادر برای دریافت شارژ ساختمان به در خانه ما آمدند. مشاجره لفظی شدیدی رخ داد و من همسرم را تلفنی در جریان گذاشتم. برادر همسرم برای حل مشکل آمد ولی سه برادر با او درگیر شدند و ضربه چاقویی به او زدند و فرار کردند. ما او را به بیمارستان رساندیم اما تلاش پزشکان بی‌نتیجه بود."

دستگیری متهمان

با اطلاعات به‌دست‌آمده، تیم جنایی به خانه سه متهم مراجعه و آنها را در حالی که وسایل خود را برای فرار و بازگشت به افغانستان جمع می‌کردند، دستگیر کردند. با این حال، چاقویی که آلت قتل بوده پیدا نشد و تحقیقات برای کشف حقیقت ادامه دارد.

ادامه تحقیقات

متهمان در بازجویی‌ها اظهار داشتند که نمی‌دانند چه کسی مقتول را زده است و منکر ضربه زدن به قفسه سینه مقتول شدند. اما شاهدان عینی که همسایه‌های ساختمان بودند، شهادت دادند که یکی از این سه برادر ضربه مرگبار را زده است.

در نهایت، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ تحقیقات خود را ادامه دادند و جسد مقتول با دستور قاضی اختیاری برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد. متهمان نیز برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان قرار گرفتند.

 
copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی