کدخبر: ۳۲۳۸۰
تاریخ خبر:

جنایت هولناک به خاطر یک تماس: قتل برادرزن به نام مادرشوهر!

جوان ۲۸ ساله‌ای به نام رضا-ک که به اتهام قتل برادرزنش در مشهد دستگیر شده است، در اولین جلسه بازپرسی ادعا کرد که دعوت تلفنی از مادرش، زمینه‌ساز این جنایت جنجالی شد.

جنایت هولناک به خاطر یک تماس: قتل برادرزن به نام مادرشوهر!

سایت خبری پنجره به نقل از روزنامه خراسان؛ ماجرا از بعدازظهر یازدهم خرداد آغاز شد، وقتی رضا-ک در پی نزاعی خانوادگی، برادرزن ۲۲ ساله‌اش، مرتضی-ص، را با ضربات چاقو مجروح کرد و از صحنه حادثه گریخت. مرتضی روز بعد در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد جان باخت و جسدش به پزشکی قانونی انتقال یافت، بدون اینکه گزارش رسمی از مراکز انتظامی، بیمارستان و حتی پزشکی قانونی به قاضی ویژه قتل عمد اعلام شده باشد.

قاتل

پدر مقتول با مراجعه به دادسرای عمومی و انقلاب مشهد و درخواست دستگیری متهم، موضوع را به قاضی دکتر صادق صفری گزارش داد. قاضی صفری با تماس تلفنی با پزشکی قانونی و بررسی ماجرا، دریافت که مرتضی با ضربات چاقو به قتل رسیده و جسد او به خانواده تحویل شده است، اما هیچ گزارشی از صحنه قتل وجود ندارد.

قاتل

گزارش روزنامه خراسان حاکی است که قاضی صفری با صدور دستورات محرمانه‌ای گروهی از کارآگاهان پلیس آگاهی را مأمور کرد تا متهم به قتل فراری را ردزنی کنند. در نهایت، رضا-ک تسلیم قانون شد و دستگیر گردید.

در جلسه بازپرسی، رضا-ک با صراحت به قتل برادرزنش اعتراف کرد و گفت که روز حادثه از خواب بیدار شده و با مادرش تماس گرفته بود. این مکالمه منجر به مشاجره با همسرش شد. سپس با مادرزنش تماس گرفت تا به خانه بیاید و همسرش را نصیحت کند. مادرزن و برادرزنش به خانه آمدند و مرتضی شروع به فحاشی و درگیری کرد. رضا-ک در حین کشمکش با چاقو به مرتضی ضربه زد و او را مجروح کرد.

رضا-ک ادعا کرد که قصد کشتن برادرزنش را نداشته و پس از حادثه از ترس و نگرانی برای نوزاد تازه متولد شده‌اش فرار کرده است.

با اعتراف صریح متهم، او با دستور قاضی صفری در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد قرار گرفت تا زوایای پنهان این جنایت مورد بررسی قرار گیرد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی